Zašto Kinezi vide Budimpeštu kao idealan železnički ulazak tereta u Evropu

U Kini, operateri železničkog tereta smatraju Budimpeštu jednim od glavnih čvorišta železničkog tereta u Evropi. Iako je zbog rata u Ukrajini saobraćaj sada preusmeren preko Malaševiča, on je i dalje konsolidovan u glavnom gradu Mađarske. Prednosti Budimpešte kao „operativni kapacitet terminala i dostupne rute koje vode do grada“. „Posebno prije izbijanja rusko-ukrajinskog sukoba, postojala je…

Više

Studija javnog prevoza od strane BIEK – poslednji kilometri laganom željeznicom!

Paketi stižu „tramvajskom prugom“ do primaoca – ideja o pokrivanju poslednje milje javnim prevozom nije nova. Potencijal je sada istraživao Njemačko udruženje za parcelu i ekspresnu logistiku (BIEK) u sklopu kratke studije. Veća održivost kroz integraciju javnog prevoza Istraženo je da li integracija sistema javnog prevoza u CEP sisteme može doprineti većoj održivosti tokom poslednje…

Više

DB Cargo ide „autoputem“ sa legalizovanim kanabisom u Njemačkoj!

Njemačka će preduzeti pravu zelenu tranziciju, jer bi vozovi DB Cargo mogli da prevoze kanabis kada bude legalizovan u Njemačkoj. Na fotografiji je postavljena slika voza sa rečima: „Njemačka posle legalizacije kanabisa. Sa nama može da se vozi veliki voz.   Ознака: kanabis, DB Cargo AG, Nemačka Njemačka želi da odraslima omogući da kupuju i nose do 30…

Više

ITALIJA: Kompanije u Italiji udužile snage kako bi što više robe putovalo železnicom!

Hupac i FS Italiane potpisale su Memorandum o razumevanju o razvoju intermodalnog transporta iz Italije ka Evropi koji obuhvata i drumske i pomorske usluge. Obe strane su se dogovorile da razvijaju i upravljaju terminalima kako bi se povećao kvalitet intermodalnog transporta i proširila mreža železničkog transporta, te tako postigli evropski ciljevi u Italiji da 30% transportovane robe bude prebačeno na železnicu do…

Više

NJEMAČKA: „Prekide i kašnjenje putničkih vozova zbog prioriteta vozova za transport uglja, ne treba isključivati!“

Sve ide po planu u vezi sa transportom uglja željeznicom, kaže Deutsche Bahn. Čini se da planovi federalne vlade o prioritetima rade sa prvim velikim pogonima za proizvodnju energije u zemlji koji primaju redovne vozove. Međutim, ne treba isključiti kašnjenja ili otkazivanje vozova zbog prioritetnih koridora, sobraćaja vozaova sa transportom uglja.   DB i Mreža evropskih…

Više

Evropska udruženja traže mjere za željeznički teretni transport!

Evropska asocijacija železničkog tereta (ERFA), Međunarodna unija  željezničkih vagona (UIP) i Međunarodna unija za drumsko-željeznički kombinovani transport (UIRR) zajednički su izdali deklaraciju kojom pozivaju da evropski lanci snabdijevanja budu zaštićeni od ogromnog povećanja ceijna energije. Funkcionisanje evropskih lanaca snabdevanja ugroženo je porastom cijena energije. Postoji značajan rizik od kolapsa lanaca snabdevanja koji se u velikoj…

Više

Sindikati željeznica podigli glas o povećanju cijena električne energije!

ERFA, UIP i UIRR pozvali su EU da aktivira „hitnu intervenciju za rješavanje visokih cijena energije koja će se primjenjivati na vučnu struju koju koriste teretni vozovi“. Cijene električne energije širom Unije porasle su između 300 i 1.000 odsto, dok su cijene dizela porasle za 70 odsto. Ovaj trend je prilično štetan za željezničku teretnu…

Više

Novi željeznički teretni servis za međunarodno tržište Rungis!

Evropska komisija izdvojila je 12,06 miliona evra za Rail4Logistics, podružnicu SNCF Fret, koja će biti zadužena za projekat. Novac će biti iskorišten za pokretanje željezničke teretne linije između Perpignana, na jugu Francuske, do regije Ile-de-France, koja okružuje Pariz. Projekat se finansira iz Pravilnika o državnoj pomoći EU. Glavni cilj ove usluge je transport proizvoda iz…

Više

ITALIJA: Sangritana to radi ponovo: Honda komponente će sada putovati željeznicom!

Nakon pokretanja usluge željezničkog tereta za transport automobilskih delova između Italije i Poljske u ime Stellantisa, Sangritana postavlja i komponente Honda motocikala na željezničku prugu. Sangritana je italijanska privatna transportna kompanija sa sedištem u Abrucu, na jugoistoku Italije. Usluga će povezati luku Trst sa interportom Abruco u Manoppelu. Zvanično je počeo u srijedu, 12. oktobra,…

Više