SR NJEMAČKA: Budućnost željezničkog teretnog transporta osigurana Federalno finansiranje ostaje na snazi

Evropska komisija je odobrila nastavak federalnog programa „Budućnost željezničkog teretnog transporta“. Kritika projekta i reakcija Deutsche Bahna, koji se drži strategije. U Briselu, Evropska komisija je odobrila nastavak federalnog programa „Budućnost željezničkog teretnog saobraćaja“. To znači da izmijenjena smjernica za Federalni program budućnosti željezničkog teretnog transporta za promociju inovacija (Z-SGV) može stupiti na snagu 1.…

Više

Nova rješenja za razmjenu podataka, signalizaciju i kontrolne sisteme

Siemens Mobility će predstaviti Signaling X i željezničke usluge sljedeće generacije na sajmu InnoTrans 2024.   Digitalizacija je ključni pokretač u smanjenju emisija i pružanju kapaciteta za zadovoljavanje očekivanog udvostručenja broja putnika do 2050. godine. 100% dostupnost sistema, maksimalno korištenje postojeće infrastrukture i softverska rješenja za besprijekoran saobraćaj od vrata do vrata mogu učiniti željeznicu…

Više

Nema sredstava za željeznicu Italija će koristiti sredstva ETS kredita za ugljenik da podstakne intermodalnost pomorskih puteva

Italija će koristiti sredstva ETS kredita za ugljenik da podstakne intermodalnost pomorskih puteva Objavljeno 30.09.2024 u 12:29 Slika: Flickr. © Mattia Deambrogio Jedna od glavnih tema u vezi sa transportom tereta u Italiji bila je raspodela sredstava koja dolaze iz sistema za trgovinu emisijama. Uprkos molbama industrije železničkog teretnog prometa, italijansko ministarstvo saobraćaja je sada…

Više

Utovar prikolice iz Helroma – kombinovani prevoz je jednostavan!

Oko pet mjeseci, blok voz Helrom za Audi vozi kružnom rutom od Regensburga do Lebenija (Mađarska) i nazad. Kako utovar i istovar funkcioniše sa patentiranom tehnologijom železničke kompanije. Svakog jutra od utorka do subote između 6 i 6.30 časova na decentralizovanom terminalu u Bajernhafenu Regensburg: Četiri terminalna traktora iz Terberga su spremna. Vozači čekaju dolazak…

Više

EVROPSKA KOMISIJA: „EU će zabraniti finansijsku podršku Deutsche Bahn-u za DB Cargo“

Evropska komisija će zabraniti subvencije Deutsche Bahn-a (DB) za svoju podružnicu za teretni promet DB Cargo. Gubici teretnog operatera su ogromni, a EU smatra finansijsku podršku državnom operateru koji pravi gubitke kao poremećaj tržišta. Od sledeće godine DB Cargo će morati da se zadovoljava sopstvenim finansijskim sredstvima. Više ne može da računa na podršku matične…

Više

ITALIJA: Gotthard, tunel se ponovo otvara. Prednosti za italijanski izvoz. Nove investicije u željeznički transport.

Željeznički saobraćaj u tunelu Gotthard konačno je nastavljen, iako postepeno. Putnički voz, poreklom iz Chiasso i vezan za Bazel, „otvorio“ tunel nakon radova. Tunel Gotthard je bio zatvoren oko godinu dana; Uzrok, iskliznuće teretnog voza, koje se dogodilo 10. avgusta 2023. godine. Nesreća, koja se dogodila unutar tunela, oštetila je strukturu i izazvala brojne probleme u saobraćaju, kako u Švajcarskoj, tako i u Italiji. Tunel, uprkos tome što se…

Više

RCG nudi novu koncentričnost – veza sa i iz Srbije!

ÖBB Rail Cargo Group (RCG) proširila je svoj portfelj multimodalnom vezom ka i iz Srbije. Novi krug povezuje ekonomske centre Zapadne i Centralne Evrope direktno sa Zapadnim Balkanom. Iz Zapadne i Centralne Evrope direktno na Zapadni Balkan: OBB-ova podružnica za teretni saobraćaj Rail Cargo Group (RCG) proširuje svoj spektar usluga na multimodalnu vezu sa i…

Više

Svježi novac za transportnu infrastrukturu EU: Oko 80 posto u korist željeznica!

Evropska unija osigurava sedam milijardi eura za 134 transportna projekta u Evropi. Od toga, oko 500 miliona eura će ojačati njemački budžet za transport. Prema informacijama, međutim, 80 posto novca je namijenjeno za željezničke projekte. Nakon odluke kabineta o federalnom budžetu za 2025. godinu prošle sedmice, što u konačnici dovodi do povećanja sredstava za put za…

Više

Pokrenut projekat za brže sigurnosne provjere za CT transporte!

CargoBeamer, vodeći evropski pružatelj logističkih usluga za intermodalni transport poluprikolica koje se ne mogu dizalice, pokreće daljnje inovacije prema većoj efikasnosti u željezničkom teretnom transportu. Zajedno sa Fraunhofer institutom za protok materijala i logistiku i Studiengesellschaft für den kombinierten Verkehr (SGKV), kompanija sa sjedištem u Leipzigu je sada pokrenula inovacijski projekat za ubrzanje tehničke inspekcije…

Više