Goodyear-ova inspekcija je otkrila da čak 75 posto provjerenih vozila, uključujući poluprikolere i prikolice, vozi sa najmanje 1 gumom sa preniskim pritiskom guma. U prosjeku je opažen negativan napon od 12,8 posto. Sa takvim prosjekom, jedan vozač gubi 900 eura godišnje po kamionu zbog povećane potrošnje goriva.
De Boer: „Zakasnjelo održavanje guma je na račun sigurnosti i loše je za okoliš. Čak i nešto tako naoko jednostavno kao slomljeni ili nedohvaćajući ventil povećava rizik od puknuće gume (na kraju krajeva, napetost se ne može kontrolisati), uzrokujući vozaču sate kašnjenja i u najgorem slučaju uzrokujući nesreću. Često se ispostavi da su nasukani kamioni i uzrok gužvi u saobraćaju, što je ograničeno odgovarajućim održavanjem.
Naravno, preniski pritisak u gumama uzrokuje previsoku potrošnju goriva i negativan utjecaj na OTISAK CO2.“
Tokom inspekcije guma u Hazeldonku bilo je upečatljivo koliko su vozači bili volju da sarađuju sa ovom inspekcijom. Kamiondžije su uglavnom pokazivale i veliko interesovanje za pruženim informacijama o važnosti pravih guma, dobrom pritisku guma i redovnom praćenju guma.
Bilo je upečatljivo da su više od 80 posto provjerenih guma A-marke, što pokazuje da su flote snažno svjesne dodane vrijednosti ovih brendova, a to je dodatna efikasnost koju ove gume nude i komfor vozačima. Gume B i C marki su stoga uglavnom montirane na prikolice, a ne toliko na „Truck-ovia“.
Goodyear je dugo godina aktivan sa transportnim kompanijama sa inspekcijama flote. Osim toga, pažnja se obraća na pritisak u gumama i, ako je potrebno, odmah koriguje. Gume se također provjeravaju ima li dubine i oštećenja. Da bi se saznalo da li su ove kontrole kvaliteta reprezentativne za transportnu industriju tokom inspekcija flote, Goodyear Nakon prodaje je obavio ovu opštu inspekciju na graničnom prijelazu Hazeldonk. (https://www.ttm.nl/)