Nije rijedak slučaj da veliki tegljači, namijenjeni transportu robe na dugim relacijama, do kraja radnog vijeka pređu milion kilometara, a nerijetko i više. Za tako nešto su i napravljeni. Hiljade inženjera, posebni proizvodni procesi, milioni testnih kilometara, konačno tome i služe – da stvore kamion koji će sa što manje troškova donositi profit.
Njihovi motori su posebni, a istina je da najveći dio vremena provedu u kontinuiranom radu, što je osnov za dugovečnost. Kvare se rijetko, ali kvarovi obično dolaze kada im se vozači najmanje nadaju – na dugom putu, daleko od servisne radionice i pod punim opterećenjem, što obično za sobom vuče kašnjenje u isporuci robe.
Kamion ne čini samo motor, a moderne konstrukcije sastavljene su od nekoliko hiljada elemenata. Svi oni moraju biti uigrani i otkaz samo jednog od njih može narušiti harmoniju rada cijelog kamiona.
Osnov pouzdanosti i dugotrajnosti je, kažu stručnjaci, redovno održavanje i razuman vozač. Zbog toga savjetuju redovno održavanje u ovlašćenom servisu, koji će, u svakom trenutku, uz pomoć preciznih dijagnostičkih uređaja i obučenih servisera, motoru i pratećim delovima pružiti najbolji tretman. Čak i pored toga dešavaju se oni kvarovi koje niko ne može predvidjeti, ali se među stotinama hiljada kamiona mogu naći i oni koji nisu pokleknuli ni pred jednim zadatkom, niti su imali potrebe za bilo kakvom vanrednom posetom servisu, čak ni nakon milion pređenih kilometara.
A kad brojač kilometara na jednom kamionu prikaže sedmocifrenu brojku, to znači samo jedno – neupitan kvalitet i pridržavanje plana održavanja.
Takav jedan je pronađen i u Bosni i Hercegovini: transportna kompanija Sezato iz Sarajeva kupila ga je 2013. godine. Bio je to prvi kamion u floti sa Euro VI motorom, što je, prema rečima Tarika Žilića, vlasnika kompanije, predstavljalo svojevrsnu prekretnicu u poslovanju. Do tada je ovo transportno preduzeće za 17 godina isprobalo različite vrste i brendove kamiona, pa je novi Volvo FH460 Euro 6 predstavljao pravo osvježenje u voznom parku. Kompanija je tada brojala devet kamiona, od čega je sedam bilo Volvo. Iskustvo je govorilo tako da su se među svim kamionima najpouzdanijim i najekonomičnijim pokazali kamioni Volvo.
Žilić kaže da je neposredno prije kupovine novog kamiona sklopio dobar posao, pa mu je trebao pouzdan kamion koji će zadovoljiti vrlo zahtevnog klijenta – jednu vrstu tereta je trebalo prevoziti od Bosne i Hercegovine do Španije, a drugu odmah potom iz Portugala, na istoj relaciji do Bosne i Hercegovine.