Nosač električnih automobila može se naručiti sa različitim varijantama prikolice i karoserije od vodećeg evropskog stručnjaka za transport vozila Kässbohrera. U najvećoj verziji kapaciteta 1.000 kilovat sati i dometa do 510 kilometara, Mid Cab 6x2R ispunjava sve posebne zahteve automobilskih logističkih kompanija visokih performansi. Komercijalno vozilo, izgrađeno na baznoj šasiji Volvo FM, garantuje kratke zastoje sa snagom punjenja od 350 kilovata: Za manje od dva sata, vozilo se može napuniti do 80% kapaciteta baterije (= punjenje od 10 – 80 posto SoC).
Snažan pogon i manje emisije Novi
prevoznik automobila kombinuje prednosti CO2Pogon slobodnog dizajna sa visoko efikasnim rešenjima za teretni prostor iz Kässbohrera. Rešenja za utovar posebno razvijena sa partnerom za saradnju uključuju integraciju takozvane savitljive platforme i teleskopski naponski stub za maksimalnu fleksibilnost. Četiri elektropogonska motora traktora isporučuju 500 kilovata (680 KS) na put sa više od tri puta većom efikasnošću od uporedivih dizel modela.
Ekonomičnije i, prije svega, ekološki
Prema metodi kolijevke do groba i ovisno o regionalnoj mješavini električne energije, emitira do 76 posto manje CO u Švicarskoj.2emisije; i CO2Štednja u Njemačkoj je oko 46 posto. Potpuno električni transporter automobila je tih i ne zagađuje okolinu česticama čađi. Baterije se mogu ponovo koristiti kao stacionarno skladište, a zatim reciklirati.
U modelu kapaciteta baterije od 1000 kilovat sati, četiri modularna pakovanja
baterija obezbeđuju potrebnu energiju. Ovisno o zahtjevu, mogu se postaviti pojedinačno prilikom naručivanja; postoje verzije sa 18,75 do 19,75 metara osnovne duzine . „U zavisnosti od primene, prilagođavamo prevoznika posebnim potrebama kupaca i na taj način garantujemo optimalnu upotrebu,“ kaže Markus Erdmann, menadžer proizvoda E-Truck u Designwerku.
Zapremina
utovara Koliko automobila stane na prikolicu zavisi od kapaciteta baterije i lokacije baterija priključenih na transporter automobila. U praksi, transporter automobila na baterije pogodan je za različite primene: 340 do 500 kilovat sati sa dometom od 260 do 300 kilometara dovoljni su za tešku distribuciju vozila od fabrike do dilera sa osam automobila.
Za srednje i međunarodne rute, model kapaciteta 1000 kilovat sati posebno je pogodan za jedinstvena rešenja za trenutne izazove kao što su veliki električni automobili. Sedam SUV-ova može se smjestiti u zglobni vlak iz Kässbohrera i mogu se prevoziti do 510 kilometara uz jedno punjenje baterije.
Prodaja nove serije modela počela je u novembru 2022. godine, a prve isporuke su se dogodile u Nemačkoj 2023. godine. Mosolf SE & Co. KG i ARS Altmann AG su prve automobilske logističke kompanije koje planiraju da koriste potpuno električni nosač automobila za proleće 2023. godine. prenosi https://www.verkehr.co.at/