Udruženje hamburških špeditera (VHSp) oglasilo je uzbunu: Ukoliko do izgradnje A26-Ost ne dođe, postoji opasnost od zastoja na putu do luke. Zašto je federalna subvencija neizvjesna i koje se posljedice očekuju.
Hamburgski špediteri strahuju od dugih saobraćajnih gužvi
Užasan scenario za udruženje hamburških špeditera. Sa oko 34.000 vozila dnevno, most Köhlbrand je već najvažniji prijelaz Süderelbe u smjeru istok-zapad. Međutim, u svojoj prognozi saobraćaja za 2030. godinu, samo Federalno ministarstvo za digitalne poslove i saobraćaj (BMDV) pretpostavlja da će teretni saobraćaj do tada porasti za 18 odsto. Što se tiče performansi transporta, trebalo bi da bude čak 38 odsto. Za 2030. godinu, dakle, bez olakšanja od izgradnje mosta A 26 samo za most Köhlbrand, očekuje se povećanje na oko 42.000 vozila dnevno – uz udio prometa teške robe od gotovo 50 posto. Na području Freihafenelbbrückea promet motornih vozila – bez lučkog prolaza kroz A26-Ost u Hamburgu – povećao bi se za 30 posto, navodi VHSp. Rezultat bi bile duge saobraćajne gužve.
https://www.eurotransport.de/