U proteklih nekoliko godina, MAN TGE je napravio priliиnu karijeru u lakom transportu. Ovo je, između ostalog, dospelo u tipičnu ponudu usluga posle prodaje. Takođe je teško ne pomenuti veliki broj primeraka za državne službe, uključujući pre svega Inspektorat za drumski saobraćaj. Zato pogledajmo šta nova verzija ovog modela, koja danas ima svoju zvaničnu poljsku premijeru, može da ponudi.
Modernizovani MAN TGE nosi nadimak „Sledeći nivo“, potvrđen amblemom „Sledeći“ na rešetki bubrega. Ovo je zapravo i jedina spoljašnja karakteristika koja razlikuje, jer se najvažniji noviteti kriju ispod tela. Među njima su opsežniji elektronski sistemi, ojačana varijanta motora, redizajnirana kontrolna tabla, kao i značajne promene u cenovniku.
Kriva performansi 202 hp verzije (u crvenoj boji):
MAN TGE, kao i njegov blizanac Volkswagen Crafter, dostupan je samo sa 2.0 TDI motorom, koji je dostupan u nekoliko verzija za napajanje. Do sada su to bile jedinice snage do 180 hp i torque do 410 Nm, dok će TGE Next Level takođe dobiti snažniju verziju, razvijajući 202 hp i 450 Nm. U početku će biti dostupan samo u vozilima od 3,5 tona, sa pogonom na prednjim točkovima ili pogonom na sva četiri točka. Kada ćemo ga videti u težim varijantama zadnjeg pogona od 5 tona, još uvek nije tačno poznato, jer MAN u tu svrhu mora da dobije odvojena ekološka odobrenja. To je posledica činjenice da vozila do 3,5 tone i oni preko 3,5 tone podležu različitim verzijama Euro 6 standarda.
Kada je u pitanju servisiranje auta, ovde morate da pogledate unutra. Ona skriva redizajniranu kontrolnu tablu, sa ekranom koji zamenjuje indikatore, kao i velikom multimedijalnom stanicom osetljivom na dodir. Ovo poslednje je apsorbovalo skoro sve kontrole, uključujući i postavke klima uređaja. I štaviše, čak i nekoliko zasebnih dugmadi koja se nalaze ispod ekrana, za kontrolu temperature ili jačine zvuka muzike, takođe imaju karakter tabli osetljivih na dodir. Pored toga, MAN je koristio elektronski kontrolisanu ručnu kočnicu, sa prekidačem između zamenjenih ekrana, a takođe je premestio rad automatskog menjača na mali štap iza volana, sa desne strane kolone.
Između ostalog, ovaj element krije radar:
Nova elektronska oprema može se podeliti u nekoliko grupa. Neki elementi sada će jednostavno biti obavezni, zbog uslova EU. Među njima su radari „slepe tačke“, nevidljivi na prvi pogled, zahvaljujući njihovom skrivanju ispod bočnih plastičnih ploča tela. Samo u ugrađenim verzijama oni će biti vidljivi, idući na zadnji branik. Kada je reč o potpuno novim, opcionalnim i dodatno plaćenim stvarima, među njima je i „Pomoćnik za skretanje ulevo“. Koristeći prednju kameru i prednji radar, ona posmatra kretanje nadolazećih automobila i trebalo bi da spreči mogući čeoni sudar u slučaju nepažljivog pokušaja skretanja ulevo. Postoji i nekoliko elemenata poznatih iz starijeg TGE-a, ali sada jednostavno poboljšani. Među njima je kontrola krstarenja, koja je dobila funkciju automatskog pristupa u saobraćajnim gužvama i može se kombinovati sa autoputem „autopilot“.
MAN TGE Sledeći nivo počeće da se isporučuje poljskim dilerima u julu ove godine. Zbog mnogo dužeg spiska elektronske standardne opreme, očekuje se da će oko 8-12 hiljada zlota biti skuplje od svog prethodnika. Važan element cenovnik takođe će biti doplata za automatski 8-brzinski prenos, postavljen na PLN 14 hiljada. Ako neko želi da nabavi novu, 202 hp varijantu motora, moći će da ga poruči samo sa automatičem.
Izvor: https://40ton.net/zmodernizowa