Hapag-Lloyd je uspješno završio finansiranje za svoja 24 nova velika kontejnerska broda. Sa obimom ulaganja od oko četiri milijarde američkih dolara, finansiranje je zasnovano na principima ažuriranog Hapag-Lloyd Green Financing Frameworka. Ovaj okvir je usklađen sa Principima zelenog kredita Udruženja tržišta kredita (LMA) i certificiran je od strane međunarodnog klasifikacijskog društva DNV.
Finansiranje se sastoji od četiri komponente:
- 900 miliona američkih dolara iz vlastitih sredstava,
- 500 miliona američkih dolara kroz bilateralne hipotekarne kredite od dvije banke,
- 1,8 milijardi američkih dolara kroz tri strukture zakupa,
- 1,1 milijardu američkih dolara kroz sindicirani kreditni instrument osiguran od strane China Export & Credit Insurance Corporation (Sinosure).
Finansirani udio u ukupnim troškovima iznosi oko 80 posto, sa rokovima u rasponu između 10 i 18 godina.
Uprkos padu profita u prvoj polovini 2024. godine zbog promjenjivih tržišnih uslova nakon pandemije – i prepolovljenju profita u prvih devet mjeseci 2024. u odnosu na isti period prošle godine – Hapag-Lloyd ostaje posvećen održivoj strategiji flote orijentisanoj na budućnost.
Održiva modernizacija
Novi brodovi, koji imaju ukupni kapacitet od 312.000 TEU, naručeni su u oktobru 2024. godine. Bit će izgrađeni u Kini, a isporuka je planirana između 2027. i 2029. godine.
Prema kompaniji, brodovi će biti opremljeni modernim visokotlačnim motorima na ukapljeni plin s dvostrukim gorivom koji mogu koristiti biometan uz LNG. Ova tehnologija može smanjiti emisiju CO₂ do 95 posto. Brodovi su također „spremni za amonijak“, podržavajući Hapag-Lloydovu dugoročnu strategiju dekarbonizacije.
Međutim, proširenje flote također nosi rizik od viška kapaciteta, posebno ako globalna potražnja ne raste kako se očekivalo, kao što se vidjelo tokom krize COVID-19. Stvarni utjecaj ove investicije će u velikoj mjeri ovisiti o budućem razvoju tržišta i sposobnosti kompanije da efikasno iskoristi nove kapacitete.