Statistika pokazuje, između ostalog, da su kamioni izvan otoka provjeravani 14% češće zbog tehničkih kvarova od lokalnih kamiona. Uprkos tome, broj zabrana na britanskim putevima za strana vozila bio je 4% manji.
U DVSA kažu da je povećan broj inspekcija vozila koja dolaze izvan ostrva posledica činjenice da lokalni prevoznici mogu češće vršiti inspekcije, uključujući i u svojim prostorijama.
Održavanje radnog vremena vozača pokazuje da britanski kamiondžije imaju više problema s tim. Zabranjen im je drumski saobraćaj više nego dvostruko češće (2,49% u poređenju sa 1,79% stranih vozača).
Sličan trend može se uočiti i kada je prekoračeno ovlašćeno opterećenje vozila. Gotovo svakom trećem britanskom kamionu zabranjeno je da vozi (30%) – 4 procentna poena više od vozila izvan ostrva.
Takva šokantna stopa među preopterećenim kamionima može se pripisati iz nekoliko razloga. Jedan od njih može biti nedostatak vozača i želja da svako vozilo prevozi maksimalnu moguću količinu robe. Rast cena goriva i transporta takođe podstiče prevoznike da iscrpe raspoložive transportne kapacitete.
Iako su u većini statističkih vozača izvan ostrva postigli bolje rezultate od Britanaca, situacija je drugačija sa novčanim kaznama na licu mesta. To naravno proizilazi iz činjenice da britanski vozači i prevoznici mogu biti kažnjeni od strane nadzornog organa u upravnim postupcima i na druge načine. U slučaju stranih prevoznika, sve novčane kazne i kazne se odmah naplaćuju. Zato su strani kamiondžije na vrhu ove ne tako slavne liste.
Bővebben itt: https://trans.info/hu/a-kulfoldi-kamionosokkal-kevesebb-a-baj-mint-a-britekkel-364157