Razlozi za manjak skladišnog prostora su očigledni: online trgovina doživljava procvat kao nikada dosada. U kombinaciji sa pandemijom, kupovina preko interneta je postala ogroman katalizator e-transakcija. Kao rezultat toga, probudile su se nove potrebe kod potrošača, koje logistiku skladišta čine još važnijom. Konstantna potreba za isporukama „just in time“ (tačno na vreme), dovodi, na primer, do sve većeg pritiska novih kompanija na tržište skladišta u gusto naseljenim gradskim područjima i time do smanjenja dostupnosti malih i srednjih prostora za skladištenje.
Urbana mala skladišta i dobro umrežena transportna preduzeća su veoma brzo dovela do toga da su ekspresne isporuke i povraćaj robe postali nešto što se samo po sebi podrazumijeva za krajnje potrošače. Bilo da se radi o namirnicama, lijekovima, elektronici, igračkama ili čak namještaju – danas je moguće da se na zahtjev kupca skoro sve isporuču na kućnu adresu u roku od nekoliko sati ili čak nekoliko minuta. „Garantovano“, imajte na umu. Ovakvi procesi su mogući samo zahvaljujući strateški strukturiranoj logistici skladišta. Ostaje da se vidi koliko je takav razvoj održiv i ekonomičan. Jedno se, međutim, sa sigurnošću može reći: potrebe klijenata su se promijenile i ostavljaju traga i u B2B sektoru.
U narednim sedmicama, testiraćemo platformu i članovi KLASTERA LOGISTIKA moći će se pozicionirati na mapi EU platforme za logistiku sa ROBNIM HOTELIMA*. Cilj je da uspostavimo jedinstvenu „Berza skladišta kompanija iz BiH“ za razmjenu sa inostranim kompanijama PLATFORMA ZA LOGISTIKU. dostupnim skladišnim i logističkim prostorima širom Evrope. Kompanije će moći kao na internet pretraživaču, da pretražuju slobodne kapacitete na onim mjestima koja su najlogičniji izbor za njihov posao, da filtriraju podatke o kvadraturi, vrsti skladišta ili specifičnoj opremi i pronađu odgovarajuće kapacitete.
KLASTER LOGISTIKA