To uključuje Active Brake Assist (ABA) 6, novu Frontguard Assist, Active Sideguard Assist (ASGA) 2, Active Drive Assist (ADA) 3 i Traffic Sign Assist.
Testovi testiraju da li i kada ABAupozorava i koči u 6 sati u slučaju da biciklista ili motociklista iznenada promeni trake ispred vozila ili se zaustavi na kraju saobraćajne gužve.
Foto: Daimler Trucks
Testovi su takođe proučavali kako novi Frontguard Assist vizuelno i zvučno upozorava vozače na ranjive učesnike u saobraćaju direktno ispred kamiona, posebno u užurbanim situacijama kao što su preticanje ili raskrsnice.
Dalji testovi su se fokusirali na to kako Active Sideguard Assist (ASGA) 2 reaguje kada skreće desno kada pored vozila postoji pešak ili biciklista.
Drugi test je posmatrao kako Active Drive Assist (ADA) 3 automatski vozi kamion nazad u svoju traku ako, na primer, vozač želi da se povuče na levu stranu kako bi pretekao, ali ignoriše vozilo koje se približava otpozadi.
Tehnologija fuzije senzora od 270 stepeni
Testirani sistemi asistencije zasnovani su na novoj elektronskoj platformi pod nazivom fuzija senzora, koja kombinuje podatke o radaru i kameri kako bi pružila još sveobuhvatniji pogled sa prednje i bočne strane.
Elektronska platforma obezbeđuje 20 puta veću brzinu obrade podataka. Šest ugrađenih senzora – četiri bočna radarska senzora kratkog dometa naprijed i straga, jedan radarski senzor dugog dometa u centralnom prednjem dijelu i multifunkcionalna kamera ugrađena u vjetrobransko staklo – sada pokrivaju 270 stepeni oko vozila.
Pored toga, Daimler Truck i njegovi sistemi za bezbednosnu pomoć daleko prevazilaze GSR zahteve u mnogim oblastima. Na primer, ABA 6 aktivno interveniše u kočenju i može automatski da koči pri brzinama do 60 km/h ne samo za stacionarna vozila, već i za prelaze i nadolazeće učesnike u saobraćaju i učesnike u saobraćaju koristeći istu traku.
Visoka tehnologija i detaljan dizajn
Na EVZ test stazi u Wörthu dostupna je najsavremenija oprema za testove u stvarnom životu za ponovljene primjene.
To uključuje vozila opremljena bogatim visokotehnološkim podacima o merenju, kao i robotima za upravljanje i papučicu gasa i lutkama i ciljevima kontrolisanim GPS-om.
Foto: Daimler Trucks
Pre stvarnih slučajeva upotrebe, senzori za sisteme asistencije koji će biti efikasni se testiraju u komponentnim testovima i temeljno testiraju u testovima softvera u petlji.
Tokom testiranja vozila i sistema različitih serija modela i modela, vrše se i integracioni testovi. U EVZ-u, širok spektar scenarija može se reproducirati u sigurnom okruženju, kao što je kraj saobraćajne gužve, preticanje manevara ili scenariji okretanja.
I sve to na različitim cestovnim profilima koji odražavaju ceste svijeta. Na taj način možemo rekonstruisati iste uslove za testna vozila koja važe u Južnoj Americi, Južnoj Koreji, Africi i, naravno, Evropi.
Bővebben itt: https://trans.info/hu/igy-teszteli-a-daimler-trucks-a-fejlett-fekasszisztens-rendszereit-364798