Prognoza BMDV-a na taj način potvrđuje osnovnu izjavu ranijih rezultata studija Federalne agencije za životnu sredinu, Oeko-Instituta i Agore Verkehrswende
Prognozu saobraćaja koju su u petak ujutro predstavili federalni ministar saobraćaja dr Volker Wissing od strane Intraplan Consult GmbH i TTS TRIMODE Transport Solutions GmbH do 2051. godine ocenjuje Federalno udruženje za logistiku i odlaganje drumskog transporta (BGL) e.V. iz Frankfurta na Majni na sledeći način:
Kamioni će morati da podnesu najveći teret teretnog saobraćaja u Nemačkoj najmanje do sredine veka. U njoj BMDV prognoza potvrđuje osnovnu izjavu ranijih rezultata studija Federalne agencije za životnu sredinu, Ökoinstituta i Agore Verkehrswende, čak i ako su to rezultirale manjim udjelom na tržištu kamiona. Očekuje se da će se performanse kamionskog saobraćaja povećati za 2019% između 2051. i 54. godine. Oslobađanje od željeznica može se očekivati samo u ograničenoj mjeri, jer će rasuta roba povezana s željeznicom, kao što je ugalj, biti marginalizirana kao rezultat odluka o klimatskoj politici, a internetska trgovina usmjerena na kamione, vođena ponašanjem potrošača, nastavit će naglo rasti.
Glasnogovornik odbora BGL-a prof. dr. Dirk Engelhardt: „Ova saobraćajna prognoza federalnog ministra Dr. Wissinga mora konačno probuditi kočnice u saveznoj vladi! U Njemačkoj imamo trošne mostove, akutni nedostatak vozača i širenje mreže za infrastrukturu za punjenje je daleko. Rešenja za ove probleme su na stolu. Njihovo sprovođenje sada mora da se reši visokim pritiskom! Naši kamioni se ne voze samo iz zabave, oni imaju robu za transport kojom obezbeđuju svakodnevno snabdevanje stanovništva i privrede! Time ćemo nastaviti snažno podržavati dalji razvoj glavnog segmenta rasta željezničkog teretnog transporta – takozvanog kombiniranog cestovnog/željezničkog transporta.“
Prof. Engelhardt nastavlja: „Takođe izričito pozdravljamo činjenicu da je maksima federalnog ministra saobraćaja da svoju saobraćajnu politiku uskladi sa stvarnim događajima, brojkama, podacima i činjenicama, a ne sa političkim željama. Svaki evro novca poreskih obveznika možemo potrošiti samo jednom – i to treba imati na umu pre nego što se lanci snabdevanja prekinu i krenemo ka britanskim uslovima.“
Kliknite ovde za prognozu:
https://www.bgl-ev.de/