U nedavno objavljenom blog postu, kompanija za analitiku digitalnog tahografa obavestila je čitaoce o tahografskoj glitch-u koja se dešava tokom daljinskog preuzimanja.Kompanija za digitalnu analitiku tahografa Aquarius IT upozorava britanske transportne operatere na tehničku grešku prilikom daljinskog preuzimanja sa nekih GEN2 tahografa.
Do problema dolazi kada tahograf pokuša daljinski da potvrdi identitet karticom kompanije kojoj je istekao rok trajanja, a koja je ostavljena u hosting rafu dobavljača usluga daljinskog preuzimanja, objašnjava kompanija.
Ako sistem zatim pokuša da pokrene preuzimanje pomoću kartice preduzeća kojoj je istekao rok trajanja, to rezultira da tahograf postane nesposoban za daljinsko preuzimanje sa važećom karticom kompanije nakon toga. Štaviše, takođe u potpunosti isključuje daljinski proces bez očiglednog načina da se on resetuje, ostavljajući operatere da mogu samo ručno da preuzimaju podatke sa prednje table, navodi se u članku.
„U ovoj fazi, čini se da to utiče samo na određene GEN2 tahografe koji datiraju od juna 2019.
Kompanija dodaje da ima mnogo neodgovorenih pitanja zašto i kako se to dešava. U međuvremenu, savetujemo da je najsigurniji put za rješenje, uklanjanje stare kartice kompanije dan prije poslednjeg dana u mjesecu, zamenjujući je novom karticom koja će početi da radi od prvog dana u mjesecu. (izvor:https://www.aquariusit.com/)