Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) nedavno je pisalo Fransu Timmermansu, izvršnom potpredsjedniku Evropske komisije, kako bi upozorilo da se standardi Euro VII i CO2 za teška vozila ne mogu posmatrati odvojeno jedni od drugih.
Evropski proizvođači komercijalnih vozila snažno su posvećeni obezbjeđivanju pravih vozila za brzo premještanje europske industrije cestovnog transporta u rješenja bez fosila do 2040., fokusirana na električna baterija i vozila na vodik.
Međutim, ACEA je upozorila da nedavni prijedlog propisa Euro VII za teška vozila nosi velike rizike usporavanja tranzicije na klimatsku neutralnost. Zaista, prijedlog potpuno zanemaruje ubrzani prelazak na vozila s nultom emisijom koja će, u kombinaciji s najnovijim Euro VI vozilima, donijeti značajno smanjenje emisija izduvnih gasova iz flote teških teretnih vozila.
Fokus bi trebao biti na stvarnim pokretačima i uskim grlima dekarbonizacije, uključujući mjere koje omogućavaju kupcima da ubrzaju obnovu voznog parka i daju prioritet ulaganjima u rješenja bez fosila. Evropa bi stoga trebala težiti pragmatičnom, progresivnom i tehnološki neutralnom pristupu koji osigurava da skalabilna rješenja mogu poslužiti kao globalni pokretač tempa – bez zaobilaženja, kao što je prijedlog Euro VII.
Evropa bi trebala težiti pragmatičnom, progresivnom i tehnološki neutralnom pristupu koji osigurava da skalabilna rješenja mogu poslužiti kao globalni pokretač tempa bez obmanjujućih zaobilaznica, kao što je prijedlog Euro VII.