Konkurentnost „Stope kontejnerskog transporta će vjerovatno pasti 2025. godine“, što nije dobar znak za željeznički teret

Cijene za pomorski kontejnerski transport će vjerovatno krenuti u opadajući trend 2025. Geopolitički i makroekonomski faktori stoje iza projektovanih nižih stopa, što ne sluti dobro za teretni saobraćaj Azija – Evropa. Takve projekcije su dali Stefan Verberckmoes iz Alphaliner-a i Christian Roeloffs, izvršni direktor Container kChange na događaju Intermodal Europe u Roterdamu. Dok je Verberckmoes…

Više

COSCO naručuje šest novih VLCC tankera u brodogradilištu Dalian

Foto: Marine traffic/Piet Sinke COSCO Shipping Energy Transportation širi svoju flotu VLCC tankera s novim narudžbama u brodogradilištu Dalian Shipbuilding Industry Co. COSCO Shipping Energy Transportation (CSET), podružnica COSCO Shipping Grupe specijalizirana za naftni i plinski prijevoz, nastavlja jačati svoju flotu s šest novih VLCC tankera. Tvrtka će putem svoje podružnice Hainan Energy uložiti 5,748…

Više

Kontejnerski brodovi, rekord kašnjenja u dolasku!

Prosečna kašnjenja kontejnerskih brodova nastavila su da rastu u 2024. godini, dostižući nivoe slične onima u najkritičnijem periodu pandemije. Prema mesečnom izveštaju Sea-Intelligence-a, koji prati situaciju na 34 globalne trgovinske rute, industrija je i dalje ozbiljno pogođena stalnim poremećajima. „Dok se pouzdanost rasporeda stabilizovala između 50 i 55 procenata, trend je u blagom padu od vrhunca u…

Više

BIMCO: Isporuke kontejnerskih brodova dosegle novi godišnji rekord!

U prvih deset mjeseci 2024. godine brodogradilišta su isporučila rekordni broj kontejnerskih brodova, postigavši novi godišnji rekord prema izvještaju brodarske asocijacije BIMCO. Prema riječima Nielsa Rasmussena, glavnog analitičara u BIMCO-u, do sada je isporučeno 410 brodova kapaciteta 2,5 milijuna TEU, čime je premašen prethodni rekord od 2,3 milijuna TEU iz 2023. godine, piše Offshore Energy. Isporuke…

Više

COSCO naručuje šest brodova jača poziciju u globalnom transportu!

Ova naredba potvrđuje posvećenost COSCO-a ekološki odgovornom transportu sa savremenom opremom za smanjenje emisija. Nakon Seaspan-ove naredbe za nove brodove kapaciteta 13.600 TEU, kineski kontejnerski gigant COSCO Shipping Lines je ugovorio izgradnju šest brodova slične veličine u brodogradilištu Hudong-Zhonghua, piše Splash247.com. Četvrta po veličini kontejnerska linija na svetu naručila je seriju konvencionalno podstaknutih brodova iz brodogradilišta…

Više

Upotreba mobilnih robota u internoj logistici: efikasna automatizacija skladišta!

U okviru dinamičnog razvoja interne logistike, automatizacija postaje sve važnija za održavanje konkurentnosti kompanija. Mobilni roboti (AGV / AMR) dolaze do izražaja, prilagođavajući se promenama u okruženju, fleksibilni su, efikasni i omogućavaju sigurno i precizno upravljanje skladištem. Sve više mobilnih robota zamenjuje klasične metode transporta i premeštanja robe i omogućava automatizaciju skladišnih procesa na inovativniji…

Više

LUKA KOPAR: Traže se poduzetnička rješenja u oblasti lučke logistike

U aprilu ove godine Luka Kopar i Općina Kopar potpisale su Sporazum o saradnji u implementaciji Programa podrške preduzetništvu 2024. godine, kojim su se obavezale na održivu saradnju u pronalaženju rješenja u tehnološkim i ekonomskim oblastima u općini. Terminal luke Kopar | Fotografija: Peter Kleva Rezultat saradnje je prvo takmičenje „North Adriatic Port Logistics Challenge“,…

Više

Arktički uspjeh: Flying Fish 1 otvara put za nove pomorske rute

Prvi prolazak velikog kontejnerskog broda kroz Arktik prošao je bez poteškoća. Brod Flying Fish 1, dugačak 294 metra, putovao je iz Sankt Peterburga u Baltičkom moru do Kine za nešto više od tri tjedna, skraćujući putovanje za otprilike dva tjedna u usporedbi s uobičajenom rutom preko Sueskog kanala. Ideja o redovnom ljetnom kontejnerskom prometu preko Ruske…

Više

LUKA BAR: Novo skladište površine 4500 m². Kineske kompanije povećavaju transport koncentrata bakra!

“Luka Bar” AD je završila izgradnju prvog montažno/demontažnog skladišta nakon 30 godina, površine 4.500 m². Vrijednost investicije iznosi 1,2 miliona EUR bez PDV-a, a skladište je predviđeno za pretovar i skladištenje generalnih i rasutih tereta.   Predstavnici Luke Bar, „Srbija Karga“, “ Montecarga“ i „TCL“ -a, održali su sastanak na kome je razmatrana trenutna situacija…

Više