Silos podataka i multimodalne praznine
Sama činjenica da pošiljalac implementira rešenje vidljivosti nije ekvivalentna obezbeđivanju odgovarajućeg kvaliteta potrebnog da bi se u potpunosti iskoristila vidljivost. Neki provajderi vidljivosti nude praćenje samo za jedan vid transporta ili ne pružaju praćenje za multimodalne transporte. A sa tačnim upravljanjem zalihama važnijim nego ikad, špediterima su potrebna sveobuhvatna end-to-end rešenja koja pružaju vidljivost do pozicije i SKU nivoa. Potrebne su vam detaljne informacije da biste tačno znali koja roba stiže u prodavnice na vreme, a koja ne, posebno tokom promocija kao što je povratak u školu.
Neupotrebljivi podaci
Takođe, imati više podataka ne znači da ste bolje pozicionirani. Za većinu kompanija, proces digitalizacije je kao putovanje. Međutim, digitalni podaci mogu biti nepotpuni, netačni ili jednostavno zastareli. U ovom slučaju, praktično je nemoguće profitirati od toga. Međutim, ako su vaši podaci već konvertovani u digitalni format, možete identifikovati koji su izvori bolji od drugih i preduzeti odgovarajuće korektivne mere kako biste eliminisali uzroke bilo kakvih problema.
Ovaj proces je osnova za poboljšanje performansi ne samo prevoznika i dobavljača, već i celokupnih lanaca snabdevanja. Takva analiza je presudna jer kada počnete da tražite u dubini, mogu se detektovati zanimljive anomalije, kao što je transportna kompanija A, koja dobro funkcioniše na trasi jedan, ali loše funkcioniše na putu pet. Na kraju krajeva, neki prevoznici imaju više iskustva sa određenim rutama i lukama od drugih. Postoje i razlike u performansama među špediterima. U zavisnosti od toga da li su vaši zahtevi usklađeni sa snagama ili slabostima svake kompanije, zajednički rad može biti zabavan ili izazovan. Iz tog razloga, vaša platforma za vidljivost treba da ponudi sveobuhvatnu, konfigurabilnu analitiku zasnovanu na kriterijumima kao što su dobavljač, region, ruta, proizvod, odeljenje i još mnogo toga.
Pročitaj također:
CMA CGM ulaže 600 miliona dolara u njujorške terminale
Povećana vidljivost, uključujući luke i terminale
Terminali su obično crna rupa za podatke za špeditere. Kao rezultat toga, ne znate kada će teret stići do sledeće faze svog putovanja. Napredne platforme vidljivosti sa terminalnom inteligencijom mogu brodarima dati dublji uvid u globalne terminale i povezati sve faze putovanja u sliku međunarodnog tereta. Neka rješenja za praćenje i praćenje koriste samo jedan izvor podataka, kao što su web stranice brodskih kompanija. Iako je ovo dobar početak, ovo nije potpuna slika. Najbolje tehnologije se zasnivaju na mnogim izvorima informacija, uključujući i lučke terminale direktno. Sa povećanom vidljivošću, špediteri, BCO i prevoznici mogu smanjiti vreme boravka, propuštene pretovare, kao i kazne i naknade.
Primopredaja tereta takođe može stvoriti crnu rupu za podatke, što je posebno zabrinjavajuće jer može dovesti do kašnjenja ili uskih grla. Budući da špediteri obično koriste više od jednog načina transporta za transport, potrebno je napredno rješenje vidljivosti koje povezuje sve faze lanca snabdijevanja unutar jedne platforme – bez obzira na to da li se roba prevozi željeznicom, kamionom, morem ili zrakom. Multimodalna vidljivost od kraja do kraja pomaže u rešavanju problema pre nego što se pogoršaju u lancu snabdevanja.
Prednosti end-to-end saznanja
Upravljanje posebnim slučajevima
Ključna oblast u upravljanju poremećajima u lancu snabdevanja je upravljanje posebnim slučajevima. Zahvaljujući sveobuhvatnoj platformi za pomorsku vidljivost, špediteri mogu da vide koji kontejneri (ili će biti) odloženi i daju prioritet u skladu sa tim kako bi se smanjio uticaj kašnjenja na zadovoljstvo kupaca i troškove transporta. A pošto se menadžeri lanca snabdevanja redovno bave posebnim slučajevima, važno je da vaša platforma za vidljivost može da identifikuje koja od njih je kritična.
Obaveštenja i upozorenja mogu pomoći u identifikaciji posebnih slučajeva pre nego što se pojave. Neke platforme za vidljivost nude konfigurabilna upozorenja dok se kontejneri približavaju poslednjim slobodnim danima, omogućavajući menadžerima lanca snabdevanja da proaktivno reaguju. Zahvaljujući terminalnoj vidljivosti, špediteri mogu da provere da li su brodovi zaglavljeni u luci ili su tamo proveli duži vremenski period, propuštene primopredaje tereta ili da li su drugi posebni slučajevi mogući kako bi se smanjio uticaj na troškove transporta i ceo lanac snabdevanja.
Smanjenje nepotrebnih novčanih kazni i naknada
Uz sveobuhvatnu end-to-end pokrivenost svih vidova transporta i primopredaje tereta, platforme za vidljivost u realnom vremenu mogu pomoći u smanjenju nepotrebnih naknada za demurrage i pritvor. Pošiljaoci mogu da koriste kontrolne table i analitiku, obaveštenja u realnom vremenu i prediktivne ETA kako bi proaktivno dali prioritet kontejnerima koji imaju naknade. Primer za to je patentirana Dynamic ETA funkcija, koja se zasniva na FourKites-ovoj ogromnoj mreži podataka, AI algoritmima i mašinskom učenju.
Proaktivno izbjegavanje uskih grla
Lanac snabdevanja ne sme da bude statičan. Zbog problema kao što su neuspešan prodavac, nedostatak veština ili nedostatak materijala, pametni špediteri treba da preurede i prilagode svoje lance snabdevanja kako bi izbegli prekide, kazne i kašnjenja. Da bi se to postiglo, pošiljaocima su potrebne tačne informacije, istorijski podaci i alati za analitiku kako bi analizirali prethodne performanse glavnih prevoznika, ruta i luka u njihovoj mreži. Ovo pomaže špediterima da identifikuju uska grla ili područja pogođena redovnim poremećajima. Oni su takođe u stanju da identifikuju brodske kompanije ili luke koje imaju tendenciju da akumuliraju naknade za demurrage i pritvor kako bi mogli da odgovore na odgovarajući način ili zamene, na kraju smanjujući uticaj na krajnji rezultat.
Lesen Sie mehr unter: https://trans.info/de/wie-seeverkehrsdaten-in-verwertbare-informationen-uber-lieferketten-umgewandelt-werden-konnen-368015