Inspektorat BALM-a otkrio je povredu prilikom inspekcije jednog od kamiona turske transportne kompanije. Kompanija je kažnjena zbog prekršaja, ali kazna nije plaćena. Kazna je potom proslijeđena carinarnici na izvršenje.
Carinik u carinarnici Weil am Rhein-Autobahn primijetio je neizmirenu kaznu i naredio vozaču da je plati. Vozač je uspeo da plati kaznu u potpunosti.
Kako carina može da povrati tahografske kazne?
Kako je objašnjeno u saopštenju carinarnice, carinici, koji su odgovorni za kontrolu komercijalnog i privatnog kretanja robe na granicama zemlje, usmeravaju pažnju ne samo na naplatu carina, već i na poštovanje uvoznih i izvoznih zabrana ili ograničenja.
Oni često uočavaju problematična područja ili znakove kršenja, koji su na kraju odgovornost drugih saveznih ili državnih organa da procene i kazne.
Na primjer, saradnja sa Federalnim uredom za logistiku i mobilnost, nezavisnim federalnim višim organom pod Federalnim ministarstvom digitalnih poslova i prometa, gotovo je svakodnevna.
Pored sopstvenih poreskih i carinskih potraživanja (npr. carina, porez na vozila, porez na energiju), carinarnica takođe potvrđuje potraživanja javnog novca za takozvane poverioce trećih strana, kao što su Savezni zavod za rad, fondovi zdravstvenog osiguranja, udruženja poslodavaca za osiguranje od odgovornosti i Federalna kancelarija za logistiku i mobilnost.
Izvor: https://trans.info/hu/a-nemet-vamhatosag-tobb-mint-4800-euros-birsagot-foglalt-le-egy-fuvarozotol-tachograf-problemak-miatt-360312