Ispunjen TikTok-om (FBT), to je ime logističke platforme koju je uspostavio poznati kanal društvenih medija. TikTok, baš kao i Amazon, koji je otvorio svoj prvi fulfillment centar u Holandiji, i bol.com, najveći igrač e-trgovine u Holandiji, postaće logistička platforma za treće strane.
Prodaja putem platforme
TikTok je pokrenuo svoju novu uslugu ispunjenja u Velikoj Britaniji kako bi pomogao trgovcima da prodaju na platformi društvenih medija. TikTok (FBT) stiže nekoliko mjeseci nakon što je platforma za e-trgovinu Shopify u maju prodala svoju uslugu ispunjenja Flexportu.
Logistički proces TikTok
FBT je logistička ponuda dostupna u Velikoj Britaniji gde TikTok Shop skladišti, prikuplja, pakuje, a zatim isporučuje proizvode trgovaca TikTok zajednici. Dizajniran je da oslobodi trgovce od dugotrajne logistike kroz jednostavno, brzo i pristupačno rešenje, tako da se mogu fokusirati na ključne aspekte svog poslovanja, kao što su marketing, sadržaj i razvoj proizvoda.
Usluga je dostupna samo trgovcima TikTok Shopa sa sjedištem u Velikoj Britaniji i isporukom, a paketi ne smiju prelaziti 30 kg ili imati kubni kapacitet od 31,5 kubnih litara po pošiljci.
Izvor: Ukupno skladišta