Inspektorat za životnu sredinu i saobraćaj (ILT) u sredu je poslao godišnji izveštaj Predstavničkom domu. Izveštaj pokazuje da je polazna tačka praćenja ILT-a bila postizanje što većeg društvenog uticaja u cilju povećanja bezbednosti, poverenja i održivosti u saobraćaju, infrastrukturi, životnoj sredini i stanovanju. U transportnom sektoru, ILT je dobio bolju sliku o većem broju transportnih kompanija.
ILT je razvio metodu praćenja koja omogućava inspektorima da efikasno prate vreme vožnje i odmora vozača kamiona i autobusa na daljinu. Na primer, ILT je stekao uvid u ponašanje usklađenosti više od 1.500 kompanija za koje inspektorat još nije imao podatke. Na taj način, Holandija je takođe ispoštovala evropsku obavezu o broju dana vozača koji će biti provereni. Početak digitalne inspekcije vremena vožnje i odmora u autobuskim kompanijama povećava svest o važećim pravilima. Pored toga, u 2022. godini izvršene su razne provere preduzeća i inspekcije objekata. Ove provere su dovele do veće svesti i fokusiranja na bezbedan autobuski prevoz. ILT se takođe aktivno fokusirao na informisanje različitih ciljnih grupa u autobuskom prevozu.
Pored toga, ILT je proverio za preopterećenje. Cilj je da se spreči nelojalna konkurencija i šteta na putevima ili mostovima i da se promoviše bezbednost na putevima.
Provjeri u bljesku
Korišćenjem opreme za komunikaciju kratkog dometa (DSRC), ILT može da proceni tahografske podatke iz vozila u prolazu. Sa takvom proverom, vozilo više ne mora da se zaustavlja. Na primer, DSRC uređaj pokazuje da li tahograf beleži vreme vožnje i da li je kartica upravljačkog programa aktivna. Prednost ovoga je u tome što ILT može odabrati vozila za inspekciju na ciljaniji način. Ovo povećava šanse za hvatanje prestupnika, dok ILT može da ostavi vozače koji se pridržavaju pravila sami. Ova metoda takođe pomaže u sprečavanju tahografske prevare.
Paketne usluge i transport depoa
Od pandemije korona virusa, transport paketa i skladišta se naglo povećao. Više nego ranije, dakle, više ide po zlu sa isporukom paketa. U saradnji sa policijom i Inspektoratom rada, ILT ulaže dodatne napore u provere ovog prevoza. ILT je provjerio skladišta 4 velike poštanske kompanije. Uglavnom je gledala u kooperante jer stvari tamo često krenu po zlu. Saobraćaj (kontrola) se ne zaustavlja na granici. ILT je takođe tražio međunarodnu saradnju u drumskom saobraćaju i autobuskom saobraćaju radi razmene znanja i iskustava. Na primer, u projektu sa predstavnicima Evropske uprave rada i inspektorima iz Litvanije i Rumunije. Pored toga, ILT pokreće stvaranje Euro kontrolne rute (EGTC-ECR). Ova organizacija doprinosi održavanju evropskog putničkog i teretnog transporta. Cilj je povećanje bezbednosti na putevima i jačanje ekonomske, socijalne i teritorijalne kohezije.
https://www.ttm.nl/it/