LITVANSKA TRANSPORTNA KOMPANIJA DOBILA JOŠ JEDNU SANKCIJU
Nedavno smo vam rekli za posadu koja pripada velikoj litvanskoj kompaniji. Zatim je sletio u stezaljku dok je čekao 140.000 švedskih kruna za neovlaštenu kabotažu, jer nije prijavio da je vozač postavio i prisilio vozača da živi u kabini vozila tokom redovnog sedmičnog odmora.
Tri dana kasnije, Uskršnji ponedjeljak, ponovo je vrijeme da ekipa iste kompanije bude stegnuta dok čeka da se plati naknada za sankciju. Ovog puta, vozač je iz Ukrajine i angažovan je prevodilac da komunicira sa vozačem.
„Tada nam vozač govori da im kompanija nikada ne nudi da se vrate u zemlju establišmenta. S njim moraju čekati dok ne dobiju teret koji ide u Litvaniju, što je ovaj vozač sada nakon sedam tjedana rada konačno dobio, kaže inspektor Roger Ogemar.
Vozač je na putu već sedam sedmica.
„On kaže da ukoliko kupac ne plati hotele, vozači moraju da ostanu u svojim automobilima sve nedelje kada su napolju jer kompanija ne plaća smeštaj za vozače“, kaže Ogemar.
Kompaniji je izrečena naknada za sankciju od 80.000 švedskih kruna i kada Ogemar dobije telefonski broj menadžera vozača, ispostavi se da je to ista osoba sa kojom je imao kontakt nekoliko dana ranije.
„Kada im objasnim zašto bi trebalo da plate taksu za sankciju jer vozaču nisu ponudili povratak u zemlju registracije u roku od četiri nedelje, menadžer navodi da je to pogrešno razumeo i mislio da je svakih osam nedelja dovoljno jer će se i automobil do tada vratiti“, kaže Ogemar.
Vozač je rekao da je u kamionu živio sedam sedmica, prema riječima menadžera, jer je vozač pogrešno razumio pitanja koja je postavio Ogemar, ali se ne mogu iznijeti računi za smještaj.
„Menadžer insistira da vozač nije razumeo pitanja, ali kada sam objasnio da smo koristili ukrajinskog prevodioca, telefon je utihnuo,“ kaže Ogemar.
Razgovor se završava tako što kompanija pita kako da plati i nakon oko sat vremena novac je na računu policije.
Imajući na umu rat u Ukrajini i općenito kako se iskorištavaju vozači iz istočne Europe, Ogemar se osjeća neugodno.
„Jedan je zgrožen kada se čuje kako prevoznici, posebno, iskorištavaju ukrajinske vozače širom svijeta za varanje koje ima samo jednu svrhu – profit za kompaniju. To je moderna trgovina robljem“, zaključuje Roger Ogemar.
https://www.tidningenproffs.se/