Njemačka aviokompanija Lufthansa idućeg ljeta povećava svoje poslovanje širom bivše Jugoslavije direktnim opsluživanjem šest od sedam tržišta u regiji, kao i povećanjem frekvencija i uvođenjem novih linija kako bi se suprotstavila rastućoj konkurenciji.
Avioprevoznik konkurira Air France – KLM grupi, posebno na hrvatskom i slovenskom tržištu, gdje se francusko-holandski konglomerat širi i dobro posluje, posebno s transfer putnicima u Sjedinjenim Državama, Kanadi i zapadnoj Europi, prenosi Ex-Yu Aviaiton .
S druge strane, rastuća mreža Air Serbia-e i mogućnosti transfera za regionalna tržišta sa novim uslugama na duge relacije do Sjedinjenih Država i Kine takođe predstavljaju izazove. Zbog toga njemački avioprevoznik ovog ljeta uvodi letove za Skoplje, kao i povećanje frekvencija za Beograd, Dubrovnik, Ljubljanu, Sarajevo i Zagreb.
Komentarišući svoje poslovanje, Lufthansa je navela da uvodi dodatna tri nedjeljna leta iz Frankfurta za Sarajevo za ukupno deset nedjeljnih letova.
– Lufthansa proširuje usluge iz Sarajeva prema Njemačkoj i Evropskoj uniji uvođenjem novih letova zajedno sa Austrian Airlinesom, Swissom i Eurowingsom. Naš uspjeh ne bi bio moguć bez naših partnera i kupaca. Radujemo se nastavku pružanja usluga i fleksibilne mreže putnicima u regionu, saopštila je Lufthansa.
Velika evropska čvorišta, poput Londona, Amsterdama i Madrida, najpopularnija su među putnicima Lufthansa Sarajevo, zajedno sa punktovima u SAD-u kao što su New York, Boston i Chicago.
Na visokokonkurentnom srpskom tržištu, Lufthansa je uspela da poveća broj putnika prevezenih između Nemačke i Srbije, trend za koji očekuju da će se nastaviti.
– Srpsko tržište je jedno od najvažnijih u jugoistočnoj Evropi za Lufthanzu i vidimo veliki potencijal i očekujemo dalje pozitivne pomake, rekao je zvaničnik Lufthanse.
Hrvatska ostaje uporište za Lufthansa Grupu zahvaljujući bliskom partnerstvu s Croatia Airlinesom. Njemački prijevoznik planira održati do 68 nedjeljnih letova za zemlju ovog ljeta.
– Drago nam je da imamo mnogo zadovoljnih kupaca u Hrvatskoj, što je rezultiralo našom odličnom reputacijom. Povezujemo Hrvatsku sa svijetom preko naših glavnih zračnih luka i doprinosimo njenom razvoju, priopćili su.
U Ljubljani Lufthansa sada čini 15% svih putnika. Evropa dominira među slovenačkim transferima nemačkog prevoznika, a prednjače destinacije kao što su London Heathrow, Amsterdam, Berlin, Helsinki, Prag i Oslo.
– Grupa Lufthansa je prepoznala veliku potrebu da se Slovenija, njeno stanovništvo i privreda poveže sa našom mrežom letova, objašnjava Lufthansa. Ovog ljeta prijevoznik će napraviti rekordnih 35 sedmičnih rotacija do glavnog grada Slovenije.
Lufthansa će za tri mjeseca pokrenuti letove za Skoplje. – Lufthansa prvi put nudi Skoplje od 23. aprila i povezivat će glavni grad Sjeverne Makedonije do dva puta dnevno. Planirano je da letovi budu atraktivni i za poslovne putnike i za turiste, saopštila je aviokompanija. prenosi seebiz.eu