Tačno godinu dana nakon što je Volvo FH postavio novi rekord potrošnje na našoj međunarodnoj testnoj ruti, Volvo nam šalje novi FH da se vozi kroz Njemačku. Još jedan I-Save, još jedan D13 motor sa turbo smjesom, još 460 KS. Različit od prošli put je čvrsto modificirani softver.
Test je proveo nezavisni njemački časopis Trucker. 32 tone težak Volvo FH 460 s I-Save testiran je na ruti od 343 km na javnim cestama. Testna ruta vodila je preko raznih autocesta, brdovitih dionica cesta i seoskih cesta.
U usporedbi s istim testom iz 2018., prije nego što je Volvo predstavio paket za uštedu goriva I-Save, testirani Volvo FH 460 s I-Saveom sada je postigao impresivnih 18% smanjenja u kombiniranoj potrošnji dizela i AdBluea. U prosjeku je trošio samo 21,48 l/100 km.
“Učinci novog paketa I-Save, koji koristi daljnja poboljšanja motora s turbo spojem, pametnijeg novog softvera i poboljšane aerodinamike, rezultiraju vrlo učinkovitom potrošnjom goriva.
U prošlosti se malo pozornosti pridavalo cijeni AdBluea. Ovo se drastično promijenilo jer su cijene ovog aditiva porasle za više od 100% na mnogim tržištima. U novom testu Volvo je također uspio zadržati potrošnju AdBlue-a na niskoj razini od 6% potrošnje dizela.
Činjenice o testu i kamionu:
- Test je proveo Jan Burgdorf, voditelj odjela za testiranje i tehnologiju u časopisima Trucker i VerkehrsRundschau .
- Ukupna duljina ispitne staze: 343 km. Na ovoj se ruti kamioni različitih proizvođača testiraju u najrazličitijim uvjetima.
- Bruto težina: 32 tone.
- Postavljena brzina na tempomatu: 85 km/h.
- Testirani kamion 2022.: Volvo FH 460 s I-Save, 3. generacija euro 6
- Testirani kamion 2018.: Volvo FH 460. Euro 6.
- Prosječna brzina:
2022. : 79,9 km/h
2018. : 79,8 km/h - Potrošnja goriva uključujući AdBlue*:
2022 .: 21,48 l/100 km. Potrošnja AdBluea u % dizela: 6,2%
2018 .: 26,15 l/100 km - Ispitivanje se provodi u pratnji referentnog vozila
Činjenice o I-Save iz Volvo Trucks:
- I-Save je predstavljen 2019.
- 13-litreni motor s tehnologijom Volvo Turbo Compound, D13TC, omogućuje dulju vožnju pri niskim okretajima i visokim stupnjevima prijenosa.
- Nova značajka I-Torque regulira odabir stupnjeva prijenosa, okretni moment motora i kočnice kada je I-Cruise aktiviran. Značajka koristi I-See za predviđanje ceste ispred i kontrolira koliko okretnog momenta motor treba da bude što je moguće učinkovitiji u pogledu energije i goriva.
https://www.ttm.nl/