Web prodavnica neprehrambenih proizvoda Fortenova Grupe, kupcima poznata kao Abrakadabra, u svojoj raznovrsnoj onlajn ponudi ima više od 50.000 artikala organizovanih u 12 kategorija.
Od 2016. godine, kada je pokrenuta, Abrakadabra kontinuirano radi na inovacijama i unapređenju vlastitog kvaliteta, a prošle godine je ostvarila rast prihoda od gotovo 125 posto, što je najveći od svih velikih online trgovaca u Hrvatskoj. Sa ciljem poboljšanja ukupnog zadovoljstva korisnika, web prodavnica ove godine tržištu predstavlja redizajn postojećeg sajta. Anamarija Miljko, predsjednica uprave A007 plus, kompanije koja stoji iza Abrakadabre, svjesna je činjenice da korisnici veb prodavnice zahtijevaju što jednostavnije korišćenje, ali istovremeno očekuju sve funkcionalnosti koje pruža moderna onlajn prodavnica.
Stoga, tim Abrakadabre kontinuirano radi na tome da kupac dobije željeni proizvod uz što manje utrošenog vremena i uz najpovoljnije uslove. „U protekle dvije godine dosta smo uložili u samu platformu kako bismo unapredili našu funkcionalnost i pružili kupcima što prijatnije i što jednostavnije iskustvo kupovine. To je bio glavni razlog za redizajn – da se obezbedi što intuitivnije i najjednostavnije rešenje za korisnika. Nove funkcionalnosti će biti vidljive skoro svake nedjelje. Uveli smo nove načine plaćanja i pojednostavili proces plaćanja, radimo na dodatnom ubrzanju isporuke i svakodnevnom proširenju asortimana.
Tokom godina poslovanja, intenzivno smo radili na dobrim partnerskim odnosima sa našim strateškim dobavljačima, nudimo velike brendove kao što su Samsung, Ksiaomi, Končar, Philips, Lego, Violeta, razvili smo sopstveni brend tradicionalnog srebrnog nakita, zastupnici smo francuskog brenda za negu kose Demeliss… Osluškujući potrebe naših kupaca uveli smo novu kategoriju „Kućni ljubimci“, a planiramo da predstavimo nove brendove koji nisu dostupni na našem tržištu do veb prodavnice.
Prošli smo kroz zaista izazovna vremena koja su nas mnogo naučila, radujemo se svemu što je pred nama, cilj nam je zadovoljan kupac koji će u Abrakadabri moći da pronađe sve što im je potrebno za sebe i svoju porodicu. Zato, pratite nas“ – kaže Anamarija Miljko. Veb lokacija sada pruža intuitivnije i fluidnije korisničko iskustvo i pojednostavljen proces plaćanja. Pored osvježenog i modernog izgleda veb prodavnice, tim Abrakadabre je posebnu pažnju posvetio razvoju novih funkcionalnosti kako bi ponudio intuitivno i pozitivno korisničko iskustvo.
Sadržaj je dobro organizovan i pregledan, omogućavajući korisnicima da se lako snađu i da ga udobno koriste, a neophodni atributi kao što su opisi i specifikacije su prošireni na proizvode. Pored standardnih oblika plaćanja, Abrakadabra sada nudi širok spektar mehanizama digitalnog plaćanja kao što su Aircash, Keks Pai i kriptovalute. Korisnici mogu platiti do 24 rate, a dostava je besplatna za narudžbe iznad 600 kuna. Pored kućne dostave, porudžbine se mogu preuzeti i na kioscima Tiska. Abracadabra je takođe partner MultiPlusCard programa lojalnosti, tako da se nagradni poeni prikupljaju pri svakoj kupovini. Abracadabra sada takođe pruža širok spektar mehanizama digitalnog plaćanja kao što su Aircash, Keks Pai i kriptovalute. Korisnici mogu platiti do 24 rate, a dostava je besplatna za narudžbe iznad 600 kuna.
Pored kućne dostave, porudžbine se mogu preuzeti i na kioscima Tiska. Abracadabra je takođe partner MultiPlusCard programa lojalnosti, tako da se nagradni poeni prikupljaju pri svakoj kupovini. Abracadabra sada takođe pruža širok spektar mehanizama digitalnog plaćanja kao što su Aircash, Keks Pai i kriptovalute. Korisnici mogu platiti do 24 rate, a dostava je besplatna za narudžbe iznad 600 kuna. Pored kućne dostave, porudžbine se mogu preuzeti i na kioscima Tiska. Abracadabra je takođe partner MultiPlusCard programa lojalnosti, tako da se nagradni poeni prikupljaju pri svakoj kupovini.