Podijelite objavu
Uredbom se utvrđuje metod koji će uzeti u obzir istoriju povreda koje je transportno preduzeće izvršilo u pogledu bezbednosti na putevima, uslova rada i socijalne zaštite vozača, kao i fer konkurencije između preduzeća. Takođe će se uzeti u obzir da li su ovi prekršaji bili ozbiljni ili manji. Kompletna formula za klasifikaciju globalnih rizika može se naći na ovoj vezi sa Uredbom.
Nakon primjene ove formule dobija se koeficijent koji omogućava kompanijama da se podijele u tri trake boja: od nula do 100 bodova su operatori niskog rizika (zelena traka); od 101 do 200 bodova za srednji rizik (ćilibarska traka); Sa više od 201 boda, oni će biti klasifikovani kao operatori visokog rizika (crvena traka). Uredba takođe predviđa sivu traku za one kompanije koje nisu proverene.
Cilj ovog sistema je da doprinese usklađivanju praksi kontrole širom Unije osiguravajući da se svi vozači i transportna preduzeća tretiraju jednako u pogledu kontrola i kazni prema važećim pravilima Unije. U zavisnosti od koeficijenta rizika koji svaka transportna kompanija ima, omogućiće selektivniju inspekciju na kompanijama sa višim indeksom rizika.
https://www.rutadeltransporte.com/no