EBRD obezbjedila sredstva za rekonstrukciju željezničke pruge u dužini od 149 kilometara povezaće Kosovo sa Srbijom na sjeveru i Sjevernom Makedonijom na jug!

Nadogradnja željeznica  na Kosovu je napravila veliki korak naprijed, radovima koji su započeti u ponedeljak na željezničkoj deonici od Kosova Polja do Mitrovice. Radove na rehabilitaciji jedine međunarodne železničke veze u zemlji finansiraju Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), Evropska investiciona banka (EIB) i Evropska unija (EU). Kada bude završena, železnička veza duga 149…

Više

Kombinovani transport – između težnje i stvarnosti!

Na 6. železničkoj konferenciji o železničkom teretnom transportu i morskim lukama u Bremenu, industrijski giganti su se složili: Sa kriznim režimom kao novom realnošću i zahtevom da se postignu postavljeni klimatski ciljevi, ciljano i brzo širenje, kao i dalekosežna modernizacija železničke infrastrukture u Nemačkoj je potrebno. Železnička konferencija o železničkom teretnom transportu i morskim lukama…

Više

CER kaže da su izgledne cijene električne energije zabrinjavajuće za željezničke kompanije!

Zajednica evropskih železničkih i infrastrukturnih kompanija (CER) pozvala je zemlje članice EU da intervenišu u ime železničkih kompanija kada je reč o rastu cena električne energije. Prema CER-u, „izgledi su zabrinjavajući“, a ministri energetike EU bi trebalo da deluju kako bi održali Zeleni dogovor u životu. Nakon kruga konsultacija u oktobru, CER sada procenjuje da…

Više

Agencija Evropske unije za železnice (ERA) predstavila je studiju u kojoj se identifikuju različite barijere u železničkom saobraćaju na graničnim prelazima

Agencija Evropske unije za železnice (ERA) predstavila je studiju u kojoj se identifikuju različite barijere u železničkom saobraćaju na graničnim prelazima koje izazivaju značajne gubitke vremena. Kada je reč o železničkom teretnom saobraćaju, najveća kašnjenja izazivaju tehničke provere, neefikasna komunikacija u realnom vremenu i dodeljivanje novog broja voza. Studija je sprovedena analizirajući dve železničke teretne…

Više

Njemačka željeznička mreža dobija još milijardu eura za modernizaciju!

Savezno ministarstvo za digitalne poslove i transport (BMDV) i Deutsche Bahn (DB) usmeriće dodatnih milijardu evra za modernizaciju i digitalizaciju nemačkih železnica. Za ulaganje je sada predviđeno oko 2,7 milijardi evra. Sveobuhvatni cilj plana je uvođenje ETCS-a širom zemlje. U tandemu, stara blokada koja nisu kompatibilna sa ETCS biće zamenjena digitalnim. Jednoobrazan integrisani sistem komandovanja…

Više

Swissterminal: Roterdam je sve bliži i bliži!

Swissterminal se fokusira na pouzdanost, održivost i direktne veze sa zapadnim lukama Evrope. Iz tog razloga, kompanija nudi tri nove direktne železničke veze između Švajcarske i Roterdama od 1. januara 2023. godine i povećava svoje veze sa Antverpenom na četiri nedeljna povratna putovanja. Transportna industrija u Evropi posluje u teškim uslovima. Geopolitička situacija, nedostatak kvalifikovanih…

Više

Prvi kamen za železničku liniju drugog koloseka do Alashankou (Alašankoua), Kina!

Železnička linija između Alašankoua i Đinghea u Kini će imati drugi kolosek. 30. novembra položen je kamen temeljac, čime je zvaničan početak izgradnje. Drugi kolosek znači značajno proširenje na jednoj od najvažnijih graničnih tačaka na Novom putu svile. Prema Sinđijang železnici, železnička linija ide od granične stanice u gradu Alašankou, prolazeći kroz Bole East do…

Više

AUSTRIJA: Željeznička teretna grupa sa novom kompanijom u Kini!

Sa svojom novom podružnicom u Kini, RCG sada može ponuditi čitav svoj logistički lanac vrijednosti, uključujući dodatne špedicijske usluge u Aziji, direktno iz vlastitog izvora. Početkom 2023. godine, Rail Cargo Group (RCG) će ojačati svoju tržišnu poziciju u Evroaziji novoosnovanom podružnicom Rail Cargo International Freight Forwarding u Šangaju. Sa svojim punopravnim lokalnim prisustvom, RCG je…

Više

IRU: Evropi su potrebni multimodalni teretni terminali za izgradnju sinergije puteva i željeznica

Tokom posete CFL multimodalnom u Luksemburgu, predstavnici puteva i željeznica su se fokusirali na potrebu Evrope za više multimodalnih teretnih terminala i kako da se bolje podstakne saradnja između dva vida transporta. IRU je pozvan da poseti intermodalni terminal CFL multimodalne kompanije u Bettembourg-Dudelangeu, Luksemburg. Najsavremeniji terminal, koji ima ukupan godišnji kapacitet od 600.000 jedinica,…

Više