Inženjeri električnih kamiona danas su najavili takozvanu “prekretnicu”. To je da se postigne snaga punjenja od 1100 kV tokom testa koji se vrši sa tegljačem.
Mercedes-Benz eActros 600 test automobil je imao novi tip utičnice na brodu, poznat kao MCS (Megavat Charging Sistem). S druge strane, testni punjač, koji isporučuje Pover Electronics, bio je u stanju da prenese maksimalnu snagu od 1440 kV, maksimalnu struju od 1500 A i maksimalni napon od 1000 V.
Inženjeri električnih kamiona danas su najavili takozvanu “prekretnicu”. To je da se postigne snaga punjenja od 1100 kV tokom testa koji se vrši sa tegljačem.
Mercedes-Benz eActros 600 test automobil je imao novi tip utičnice na brodu, poznat kao MCS (Megavat Charging Sistem). S druge strane, testni punjač, koji isporučuje Pover Electronics, bio je u stanju da prenese maksimalnu snagu od 1440 kV, maksimalnu struju od 1500 A i maksimalni napon od 1000 V.
Maksimalni rezultat postignut tokom testa:
Iako MCS utičnica još uvek nije bila u stanju da koristi pune parametre punjača, ipak je uspela da postigne izuzetno visok, neviđen rezultat. To je punjenje sa snagom od 1101 kV, sa strujom od 1347 A i naponom od 817 V. 1100 kV je dovoljna snaga za punu veličinu i potpuno napunjen set da povrati 100 kilometara dometa za samo 6,5 minuta. Ako je, s druge strane, zaustavljanje trajalo 45 minuta, prema radnom vremenu vozača, domet bi se mogao povećati za skoro 700 kilometara (teoretski, na kraju krajeva, baterije sa tako velikim dometom još uvek nisu instalirane).
Test je sproveden u sklopu projekta Milence. To je zajedničko ulaganje čak tri kamionska koncerna, a to su Daimler Truck (Mercedes-Benz Trucks, Freightliner, Fuso), Traton (Scania, MAN, International) i Volvo Group (Volvo Trucks, Renault Trucks, Mack Trucks). Udružili su snage da razviju MCS tehnologiju i istovremeno izgrade mrežu kamionskih utovarivača duž puteva.
Video dokumentovanje testa:
Milence MCS testiranje od Milence na Vimeo.