Američka transportna i logistička grupa Schneider može se osvrnuti na milion milja sa baterijom-električnim teretnim brodom eCascadia. Gdje kamioni voze i kako naplaćuju.
Američka transportna i logistička grupa Schneider, sa sjedištem u Wisconsinu, slavi pravu prekretnicu: sa svojom flotom od 92 jedinice baterijskog električnog teretnog broda eCascadia, kompanija kaže da je do danas uspjela preći milion milja – što je ekvivalent od preko 1,6 miliona kilometara. Schneider procenjuje smanjenje CO₂ u poređenju sa radom sa konvencionalnim dizel kamionima na skoro 1.500 tona.
Flota eCascadia pod zastavom Schneider posluje iz intermodalnog operativnog centra Južne Kalifornije. Prema rečima Šnajdera, tamo je izgradio skladište za punjenje posebno za električne kamione, koji je upola manji od američkog fudbalskog terena. Od januara se električni teretnjaci pune na 16 stanica za punjenje, od kojih svaka ima 350 kW i dva utikača za punjenje. Prema kompaniji, baterije kamiona mogu se napuniti do 80 procenata u roku od 90 minuta. Schneider, s druge strane, procjenjuje da je domet eCascadia obično do 220 milja, što odgovara ekvivalentu od oko 350 kilometara.
Schneider planira da to uradi do 2035. godine
Tokom razvoja modela eCascadia 2020. i 2021. godine, Schneider je dobio predprodukcijsko vozilo iz flote za korisničko iskustvo Freightliner na šest meseci. Do 2035. godine kompanija ima za cilj da smanji emisiju CO2 po milji za 60 odsto.
https://www.eurotransport.de/artikel/s