Marija Markova, tužilac okruga Burgas, rekla je mediapool.bg:
“Javnost još uvek ne zna šta se dešava sa vozilima ako su u vlasništvu pravnih ili fizičkih lica, ili da li su predmet bračne imovine. Ali mislim da će u bliskoj budućnosti biti prakse.”
Vozila zaplijenjena prema novom zakonu moraju se čuvati na sigurnim parking mjestima u vlasništvu Ministarstva unutrašnjih poslova zemlje.
Međutim, Andrej Jankulov, bivši zamenik bugarskog ministra unutrašnjih poslova i unutrašnjih poslova, a sada šef antikorupcijske organizacije, kaže da je novi zakon u suprotnosti sa postojećim zakonima i da sam po sebi možda nije u potpunosti legalan.
Ipak, bugarski prevoznici i dalje su ozbiljno zabrinuti da bi mogli izgubiti svoje kamione.
“Mi smo protiv toga jer Nacionalna komisija za osiguranje kreće sa stanovišta mladih vozača koji nakon konzumiranja alkohola i droge voze jake automobile. Niko to nije posmatrao sa stanovišta preduzeća i transportnih kompanija. Relativno nov auto je mnogo jeftiniji od teškog vozila. Policija nema pravo da konfiskuje predmet koji pripada drugom vlasniku, osim vozaču. Policija nema pravo da oduzima vozilo od osobe kojoj pripada. Konfiskaciju je utvrdio sud”, rekao je Dimitar Dimitrov iz Bugarske komore motornih prevoznika za Bugarsku na televiziji.
Dimitrov je dodao:
“Šta prevoznik radi ako vozač prevozi hranu koju treba držati na određenoj temperaturi, kao što su lekovi, ADR proizvodi ili gorivo? Ovo nije prvi put da je zaplenjeno vozilo teške robe. U svim prethodnim slučajevima zaplenjen je kao fizički dokaz, ali u ovoj konkretnoj situaciji kamion nije opravdanje za prekršaj.”
Izvort: https://trans.info/hu/panik-bulgariaban-elveszik-a-teherautot-ha-ittas-a-sofor-358926