Sa dužinom od 400 m i širinom od 61,40 m, ima kapacitet od 24.136 TEU. To ga čini jednim od najvećih kontejnerskih brodova na svijetu danas. Brod će se koristiti u azijsko-evropskom servisu (liner service FE3) brodskog saveza THE Alliance (THEA) i stoga će u budućnosti biti redovan gost u luci Hamburg.
Odluka brodarske kompanije da pozove luku Hamburg sa svojim najmodernijim brodom pokazuje da smo uradili domaći zadatak. Na primer, operateri terminala imaju najsavremenije kontejnerske dizalice za efikasno istovar i utovar broda ove veličine. Kako bi se vrijeme polaganja brodova učinilo ekološki prihvatljivijim, na kontejnerskim terminalima u luci Hamburg trenutno se instaliraju obalski elektroenergetski sistemi”, kaže Axel Mattern, član Izvršnog odbora Port of Hamburg Marketinga.
Sama “ONE Innovation” takođe obezbeđuje bolju ekološku ravnotežu. Moderan dizajn, koji ima za cilj maksimiziranje unosa tereta i minimiziranje potrošnje goriva, omogućava značajno smanjenje emisije ugljen-dioksida. Brod je opremljen vetrobranskim staklom, uređajem za ušted
u energije i sistemom za prečišćavanje izduvnih gasova u skladu sa propisima o emisiji štetnih gasova. To je prvi od šest novih Megamax brodova koji će se pridružiti ONE-ovoj floti.
Zelena vizija
“Sa ‘ONE Innovation’, naš najmoderniji kontejnerski brod dolazi u Hamburg. Sa novom serijom želimo da otvorimo put održivom razvoju globalne logistike. Naša “Zelena vizija” ima za cilj da dostigne neto nulu do 2050. godine. Ovo je posebno korisno za gradske luke kao što je Hamburg,” kaže Jan Holst, generalni direktor Nemačke u ONE.
https://www.verkehr.co.at/