GTS Rail, italijanska kompanija koja se fokusira na intermodalni transport, pokrenuće najdužu direktnu intermodalnu rutu u Evropi. Od 11. oktobra biće pružna veza između železničke stanice Bari Lamasinata, na italijanskoj jugoistočnoj obali, do luke Zeebrugge, na sjeveru Belgije. U početku će biti samo jedno sedmično kružno putanje, ali već je predviđeno da još dva budu dodata u decembru.
Kako je GTS objavio na LinkedIn, voz je dobio ime 2SeasTrain, s obzirom da povezuje Sredozemno more sa Sjevernim morem. Očekuje se da će vrijeme tranzita biti oko 48 sati kako bi se pokrio trasa dugačak 2.000 kilometara, a svaki voz, će moći prevoziti 32 željezničke transportne jedinice. Štaviše, kao što je gts rekao RailFreight.com, ova nova veza će koristiti kupcima kompanije širom Ujedinjenog Kraljevstva, koji sada mogu koristiti uslugu da lako stignu do juga Italije od Zeebrugeeja.
Brzo i rastuće
Ovo nije prva usluga koja povezuje Bari i Belgiju. Sličnu uslugu nudi Lineas: belgijska kompanija ima željezničku vezu između apulijskog grada i Antwerpena. Međutim, GTS pobjeđuje u utrci na daljinu za nekoliko kilometara i sa mnogo bržim vremenom tranzita. Prema podacima GTS-a, 50 posto tereta razmijenjenog na ovoj liniji bit će hrana i pića. Ostale industrije koje su uključene bit će drveni i plastični materijali, ali usluga je otvorena za sve vrste kupaca.
Nakon što se zaokružni put za ovu uslugu poveća na tri, GTS će ukupno imati trinaest sedmičnih veza između Italije i luke Zeebrugge: sedam su iz Piacenze i tri iz Bologne. Kompanija nudi usluge od vrata do vrata i terminala. Ruta voza će biti kroz Švicarsku, gdje će operacije vučenja preuzeti švicarska kompanija BLS. To je zato što GTS lokomotive funkcionišu samo na italijanskim prugama zbog razlika u sistemu elektrifikacije pruga.
Ranije u septembru GTS je najavio novu vezu unutar italijanskih granica, od Brindizija do Bolonje. Pošto kompanija posjeduje 2.700 kontejnera, u mogućnosti je ponuditi uslugu od vrata do vrata. Dostupni kontejneri su 45 ili 30 stopa. Usluga od vrata do vrata, dakle, omogućava GTS-u da se brine o cijelom transportnom procesu sa napredenim transportnim jedinicama za specifične vrste dobara, te kamionima i isporukama. Ukoliko klijenti imaju svoje transportne jedinice, i dalje mogu koristiti GTS terminal za terminalnu uslugu, sa kojom kompanija pruža njihovu željezničku mrežu.
(izvor: https://www.railfreight.com/)