Krajem novembra 2022, tri glavna njemačka udruženja za prevoz tereta u željezničkom saobraćaju obećala su vladu da će pomoći da se više paketa stavi na železnicu. Kombiverkehr i GLS Njemačka sarađuju da bi udovoljili ovom zahtevu. Dve kompanije su zapravo pokrenule projekat testiranja isporuke paketa železnicom u srcu Njemačke.
Probni servis se vrši duž Kombiverkherove veze između MegaHub Lehrte, blizu Hanovera, i Nirnberga. Glavni cilj ovog testa je da se do kraja januara dostigne 1.000 dnevnih paketa. Prema Kombiverkeru, svaki kontejner težine od šest tona koji se transportuje na elektrificiranim željezničkim šinama može uštedeti do 350 kilograma CO2. Za ovu testnu fazu, DB Cargo je zadužen za operacije vuče.
Slušaju se njemačka udruženja
Kako je pomenuto, krajem novembra tri nemačka železnička udruženja podnela su predloge za povećanje željezničkog prevoza paketa u zemlji. Tri uključena udruženja su Allianz pro-Schiene, Savezno udruženje za paketnu i ekspresnu logistiku (BIEK) i Udruženje njemačkih transportnih kompanija (VDV). Neke od ključnih akcija uključuju oslobađanje od putarine za kombinovani transport, stvaranje više sporednih koloseka i realizaciju novih čvorišta za kombinovani transport.
Jedan od tri najvažnija koridora za ove vrste usluga koje je asocijacija istakla je linija Hanover-Nirnberg, gde su Kombiverkehr i GLS pokrenuli uslugu. Druga dva koridora koje su pomenuta udruženja su Štutgart-Berlin, koji povezuje jugozapad sa severoistokom, i Hamburg-Minhen koji prelaze Njemačku sa sjevera na jug. Štaviše, tri strane traže da se ovi koridori obezbede vezama za oblast Rajna/Rur.
https://www.railfreight.com/