Kinesko online tržište Temu i DHL Group ušli su u strateško partnerstvo za širenje lokalne e-trgovine u Evropi. Srž posla je Temusov model “lokalno-lokalno”, u kojem DHL brine o celokupnoj logistici – od skladištenja do isporuke.
DHL Grupa i kineska platforma za e-trgovinu Temu produbljuju saradnju. Kao deo novog partnerstva, kompanije imaju za cilj da ojačaju Temusov model “lokalno-lokalno” u Evropi – koncept u kojem lokalni trgovci prodaju svoje proizvode direktno kupcima u istoj zemlji putem Temusove platforme. Skladištenje, transport i isporuku obavlja grupa sa sedištem u Bonu.
Temu očekuje da će ovaj model dugoročno činiti do 80 odsto prodaje u Evropi. Cilj partnerstva nije samo da učini lance snabdevanja efikasnijim, već i da obezbedi pojednostavljen pristup tržištu za mala i srednja preduzeća.
Saradnja će se proširiti i na nove regione kao što su Istočna Evropa, Bliski istok i Afrika. DHL doprinosi svojoj međunarodnoj mreži i multimodalnim transportnim rešenjima u tom cilju. Evropski trgovci će takođe moći da imaju koristi od platforme u budućnosti i prodaju svoje proizvode širom sveta.
Prema Katji Busch, glavnom komercijalnom direktoru DHL grupe, kombinacija DHL-ove logističke ekspertize i digitalne platforme Temu stvara efikasnija, usklađenija i praktičnija rešenja za potrošače i preduzeća. DHL već nudi širok spektar usluga, od vazdušnog transporta do poslednje milje, i spreman je da partnerstvo prenese na sledeći nivo.
Postoje i velike mogućnosti na strani Temu. Suosnivač Kin Sun naglasio je da DHL-ova opsežna logistička infrastruktura pomaže u postizanju cilja da pristupačne proizvode učini dostupnijim, istovremeno promovišući rast prodavaca.
Sa ovim strateškim savezom, obe kompanije se pozicioniraju kao snažni pokretači lokalno usidrenog, ali globalno umreženog ekosistema e-trgovine.