Danska je 2018. godine uvela pravilo kojim se ograničava maksimalno vreme parkiranja na javnim mestima za odmor duž danske mreže autoputeva na 25 sati. Evropska komisija smatra da ovo pravilo predstavlja ograničenje slobode pružanja transportnih usluga, jer na isti način ne utiče na danske drumske prevoznike i strane drumske prevoznike. Zbog toga je pokrenut postupak protiv Danske. Danska tvrdi da je pravilo od 25 sati u skladu sa evropskim pravom. To je zato što se pravilo odnosi i na danske drumske prevoznike i na nerezidentne drumske prevoznike. Pored toga, strani prevoznici imaju i druge opcije parkiranja u Danskoj. Neuvjerena argumentima danske vlade, Komisija je pokrenula postupak zbog neispunjavanja obveza pred Sudom pravde.
Sud je u svojoj presudi odbacio tužbu Komisije. Ističe se da pravilo od 25 sati može imati specifičan uticaj na ostvarivanje njihovih saobraćajnih prava od strane nerezidentnih prevoznika, posebno prava na kabotažu, jer sprečava vozače da koriste alternativne luke duž autoputa za obavezne periode odmora duže od tog perioda, i da više utiče na nerezidentne prevoznike nego na prevoznike sa sedištem u Danskoj; To može da olakša vozačima da voze svoje kamione tamo.
Međutim, Komisija nije pružila nikakve objektivne dokaze koji bi podržali zaključak da, s obzirom na obim dotičnog saobraćaja, alternativni parking kapacitet koji nudi privatni sektor nije dovoljan za parkiranje vozila maksimalne dozvoljene mase veće od 3,5 tone tokom perioda odmora dužeg od 25 sati. U nedostatku takvih objektivnih dokaza, Sud nema izbora nego utvrditi, na temelju pretpostavki, da pravilo od 25 sati zapravo predstavlja prepreku kabotažnim aktivnostima pružatelja usluga osnovanih u drugim državama članicama.