Predstavljena poluprikolica može omogućiti siguran transport tereta u kolutovima, a istovremeno intenzivno korištenje sa paletiziranom robom, natovarenom viljuškarom. Nagibni podni fragmenti pokrivaju cijelu širinu vozila, dugi su 4 metra i izrađeni su na čvrstim rešetkama. Zahvaljujući tome, vjerovatnoća kolaca je svedena na minimum.
Coilmulde poluprikolice su obično opremljene uklonjivim podnim fragmentima, ispod kojih su skrivena udubljenja za transport zavojnica. Međutim, Fliegl je nedavno pokazao novi pristup ovoj temi postavljanjem nagnutog poda umjesto uklonjivih panela.
Predstavljena poluprikolica može omogućiti siguran transport tereta u kolutovima, a istovremeno intenzivno korištenje sa paletiziranom robom, natovarenom viljuškarom. Nagibni podni fragmenti pokrivaju cijelu širinu vozila, dugi su 4 metra i izrađeni su na čvrstim rešetkama. Zahvaljujući tome, vjerovatnoća kolaca je svedena na minimum.
Ovaj dizajn također znači udobniji rad za vozače, jer se pojedini dijelovi poda ne moraju uklanjati ručno. Umjesto toga, pod se ljulja na hidrauličkim cilindrima, a zatim je podržan dodatnim nosačima. Samo korito je tačno 8040 milimetara dugo i opremljeno je nosačima za ukupno osam zavojnica.
U usporedbi s klasičnim dizajnom, morate prihvatiti povećanu masu praznog vozila, naravno. Osim toga, neke zabrinutosti mogu biti podignute podizanjem težišta na desnoj strani vozila, kada se vozi sa podignutim podom. Međutim, ovi nedostaci očigledno nisu zasjenili sve prednosti, jer Fliegl već ima specifičnog kupca za ovo vozilo. Ispostavilo se da je to bila austrijska kompanija Jerich International, specijalizirana za transport čelika.