OBB je započeo 2023. sa sjajnim najavom kombinovanih investicija u železničku infrastrukturu od 3,38 milijardi evra u različitim austrijskim državama. Glavni primaoci sredstava biće istočni deo zemlje i savezna država Štajerska, sa 1,2 milijarde, odnosno 642 miliona evra.
Investicije su dio paketa građevinskih troškova od 19 milijardi eura koji traje do 2028. Za ovu godinu najavljena potrošnja iznosi blizu 3,4 milijarde evra. Sredstva su podijeljena na sledeći način:
Voralberg: 52 miliona, mreža od 104 kilometra
Salcburg: 171 milion, mreža od 242 kilometra
Gornja Austrija: 331 milion, mreža od 881 kilometar
Koruška: 379 miliona, mreža od 517 kilometara
Tirol: 536 miliona, mreža od 460 kilometara
Štajerska: 642 miliona, mreža od 787 kilometara
Ostregion: 1,2 milijarde, n.a.
Naglasak na tunelima
Veliki dio posla u Tirolu će se usredsrediti na pristupnu rutu ka baznom tunelu Brener, kao što su dodatna istražna bušenja i napredak na proširenju četiri koloseka na raskrsnici Šaftenau – Radfeld. Pored toga, poboljšanja stanica u Telfs-Pfafenhofenu i Fricens-Vatens. OBB će takođe nastojati da zatvori nekoliko pružnih prelaza u Tirolu i preduzme mjere bezbjednosti za ostale.
Veliki dio radova na Koralmskoj železnici biće obavljen u državi Štajerskoj, otuda i velika ulaganja u ovu državu. Štajerska će dobiti 2,8 milijardi evra do 2028. godine. OBB ima za cilj da počne sa polaganjem koloseka u tunelu Koralm dugom 33 kilometra i napravi proboje kroz tunel u bazi Semmering. Ostali napori uključuju jačanje instalacija solarne energije u državi, modernizaciju železničkih stanica, povećanje napora za elektrifikaciju i proširenje postojećih linija.
https://www.railfreight.com/