Rješenje Medius Elev je namijenjeno avio-prevoznicima koji žele da privremeno pretvore svoje putničke avione u teretne tako što će pomjeriti putnička sjedišta. Jedan od izazova u ovim vrstama konverzije je utovar tereta na glavnu palubu, s obzirom na to da su vrata kabine preuska za ULD i palete.
Avensis sistem omogućava da se teret utovari kroz veća vrata na donjoj palubi, a zatim prenese na glavnu palubu pomoću dva lifta ugrađena u prednji i zadnji deo skladišta. Kao ističu iz kompanije Avenis, rešenje za konverziju Medius Elev je prvo te vrste.
– Tehnologija je dizajnirana da optimizuje efikasnost TAT-a (turn-around time) značajno smanjujući vreme utovara i istovara – dodaju.
Sa platformom za podizanje koja može da primi kontejner ili palete osnove 2,4m x 3,2m, sistem za podizanje Medius Elev može bezbjedno da utovari ili istovari kontejnere ili palete težine do 2,2 tone.
Teretni kapacitet na glavnoj palubi može se kretati od 44 t/285 m3 (maksimalni kapacitet za A330-300) i do 54 t/360 m3 (za avion A340-600).
Rešenje Medius Elev operaterima nudi fleksibilnost za distribuciju različitih vrsta tereta između glavne palube i tovarnog prostora.
Iz kompanije navode da je rešenje koncipirano tako da se sreči mogućnost da kvar u radu onemogući utovar i istovar, jer se svaki lift sastoji od dva nezavisna operativna sistema, kao i rezervnog manual override sistema i odgovarajuće podne brave. Medius Elev ima uobičajeno vreme konverzije od tri meseca i deo je Avensis porodice od pet PTF proizvoda za konverziju.
Izvor/foto: Avensis Aviation