Naplata kamiona na njemačkim putevima trebalo bi da bude skoro udvostručena od 01. decembra 2023. godine i izaziva probleme u industriji, jer bi za mnoge nemačke špeditere to moglo da znači kraj. Saobraćajna industrija otvoreno govori o ovom problemu.Takođe novi namet je CO2 otisak!
Kao važan dio ekonomije, njemačka transportna industrija ne osjeća da je političari tretiraju pošteno. Preduzetnici otvoreno izražavaju svoje mišljenje i, s obzirom na drastično rastuće troškove na prelazu godine, upozoravaju na dramatično smanjenje radnih mesta i masovnu lavinu troškova koji bi mogli dovesti do praznih polica u supermarketima. Osim toga, vlada je optužena za nepoznavanje industrije, jer narušava i konkurenciju za teretni transport.
Transportne logističke firme pokazuju njemačkoj vladi crveni karton
Nemački preduzetnici se pridružuju naplatnoj kampanji #mauteverest, koju je pokrenulo Savezno udruženje drumskog transporta, logistike i upravljanja otpadom (BGL) e.V., i žele da pokažu saveznoj vladi crveni karton, jer planirano povećanje putarine kamiona dovodi do naglog rasta cena i time znači značajno opterećenje za nemačke preduzetnike i predstavlja dodatno slabljenje njihove konkurentnosti.
Die Doppelbelastung bei der CO₂-Bepreisung trifft fast ausschließlich deutsche Unternehmen, da deren LKW überwiegend in Deutschland tanken müssen. Ausländische LKW, die in Deutschland unterwegs sind, tanken bei Reichweiten moderner Diesel-Fahrzeuge von 3000 und mehr Kilometern fast nie in Deutschland und haben somit einen weiteren signifikanten Wettbewerbsvorteil auf ihrer Seite, so der Vorstandssprecher des Bundesverbands Güterkraftverkehr, Logistik und Entsorgung (BGL), Dirk Engelhardt gegenüber der Merkur.
Iako se BGL načelno zalaže za reformu putarine CO2, ona izričito odbacuje konkretan oblik primjene ovim nacrtom zakona kao besmislenog pokretača inflacije usred ekonomske krize bez ikakvog upravljačkog efekta.
Dramatična smanjenja posla
Glasnogovornik odbora Federalnog udruženja cestovnog prijevoza, logistike i upravljanja otpadom (BGL) Dirk Engelhardt upozorava da je “u pitanju između 65.000 i 130.000 radnih mjesta”.
Za čvrsto dogovorene projekte sa našim klijentima dodatni troškovi nisu prihvatljivi. Vreme isporuke putarine je prekratko i mora se ponovo razmotriti. U suprotnom, #mauteverest će generisati cunami nesolventnosti špeditera i izazvati značajne dodatne troškove krajnjem potrošaču”, upozorava Jochen Wild, generalni direktor Max Wild GmbH, koji se pridružio #Mauteverest.
Dodatno opterećenje s obzirom na stope inflacije dolazi u nezgodno vrijeme, jer uslovi za e-mobilnost od strane industrije komercijalnih vozila još nisu na snazi. S jedne strane, nema dovoljno kamiona sa nultom emisijom niti potrebne infrastrukture za punjenje goriva ili punjenja.
Sven Schindler, generalni direktor tima Schindler GmbH & Co. KG, otvoreno o planovima savezne vlade:
Kao pionir klime, investirao sam u LNG kamione prije 2,34 godine sa vladinim vjetrom u repu. Sa #mauteverest savezne vlade, moji kamioni će sada biti klasifikovani kao Euro VI dizel i u budućnosti će plaćati 8,40 centi po kilometru putarine. To odgovara godišnjem dodatnom teretu od oko 000.<> eura po kamionu – mojoj ruševini!”
Evo šta se desi kada država dva puta naplati!
Za porodično preduzeće srednje veličine sa 50 kamiona i putarinom od 100.000 kilometara po kamionu, dodatno opterećenje znači dodatno opterećenje od 790.000 evra godišnje. Pored toga, planirano povećanje nameta na CO€ na 35 evra po toni dodalo bi još 30.000 evra. Ako bi se povećao na 45 eura, čak bi se dodalo i dobrih 85.000 eura – računa Engelhardt Merkuru. Kompanije otvoreno kažu da će dodatni teret povećanja putarine morati da se prenese na kupce.
Prof. dr. Dirk Engelhardt, glasnogovornik odbora, BGL e.V. :
83% više putarine je povećanje poreza kroz zadnja vrata! Na kraju, potrošač je taj koji plaća račun – za četveročlanu obitelj, to je brzo nekoliko stotina eura godišnje!”
Od 1.januara 2024 godine, minimalna cijena prevoza u Bosni i Hercegovini je 2,1 eur/km!
Na prostoru zapadnog Balkana, najlošiji uslovi poslovanja su u Bosni i Hercegovini, uskoro detaljna analiza, po indexu korupcije u drumskom transportu, Bsona i Herecgovina ubjedljivo na prvom mjestu!
Lesen Sie mehr unter: https://trans.info/de/transportbranche-warnt-vor-teurer-lkw-maut-366380