U svijetu u kojem su roba i usluge stalno u pokretu, nema sumnje da je transportna industrija okosnica naše ekonomije. Vozači kamiona su neopevani heroji koji održavaju proizvode koji stižu do svojih odredišta, preduzeća napreduju i naši životi teku glatko. Međutim, pronalaženje i zadržavanje kvalifikovanih vozača kamiona oduvek je predstavljalo izazov za transportne kompanije. Ovo je mesto gde Novalife, pionirska agencija za plasman vozača kamiona, dolazi da transformiše industriju.
Monal Sachdeva, izvršna direktorica Novalifea, kaže: “Svaki put kada sam posjetila Evropu, pitala sam se zašto indijski vozači – koji su visoko kvalificirani, iskusni i vrijedni, a koji već uspješno rade kao vozači kamiona u zapadnim zemljama ili u Vijeću za zaljevsku saradnju – nisu zaposleni ili ne primaju bolje uslove rada.
Posle godina istraživanja i analize podataka, prevazilaženja poteškoća i stalnog pokušaja da ubedim poznate evropske kompanije, sada sa ponosom i poverenjem mogu da kažem da smo postavili temelje na kojima smo izgradili most kako bismo ostvarili san. Zahvaljujući našoj odlučnosti, uspešno smo plasirali indijske vozače kamiona u Evropu. U budućnosti ćemo angažovati još kvalifikovanije i iskusnije vozače koji će sa sigurnošću moći da dokažu svoju marljivost.”
Novalife vs. Industrijski izazovi
Transportne kompanije moraju se pridržavati brojnih saveznih i državnih propisa, kao što su propisi o satima rada, testiranju na droge i sigurnosnim standardima. Osiguravanje da vozači ispunjavaju ove zahteve može biti složen i dugotrajan proces. Novalife detaljno proverava svakog podnosioca zahteva i osigurava da imaju sva potrebna dokumenta, da su obučeni da ispunjavaju bezbednosne standarde i da su prošli sve neophodne testove na lekove za zemlju u kojoj će biti raspoređeni.
U transportnoj industriji, stopa prometa je često visoka zbog faktora kao što su dugo radno vrijeme, odsustvo od kuće i zahtjevni rasporedi. Privlačenje i zadržavanje vozača je konstantan izazov za mnoge kompanije. Novalife osigurava da su svi kandidati svjesni zahtjeva i voljni su naporno raditi na profesionalnom razvoju. Regruter takođe pruža stalnu podršku i garantuje naslednika u slučaju da kandidat odluči da podnese ostavku.
Napredak u tehnologiji, kao što su elektronski tahografi i telematski sistemi, doneli su nove izazove kako za vozače, tako i za kompanije za zapošljavanje. Prilagođavanje ovim tehnologijama i obezbeđivanje usaglašenosti može biti prepreka. Novalife zapošljava samo obrazovane, talentovane i kvalifikovane vozače kamiona koji su dovoljno samouvereni da preuzmu odgovornost za brzo učenje novih stvari.
Pronalaženje vozača koji ne samo da su kvalifikovani, već i dobro obučeni mogu biti izazovni. Mnoge transportne kompanije preferiraju vozače sa posebnim sertifikatima, što ograničava grupu dostupnih kandidata. Za odgovarajućeg klijenta ili kompaniju, Novalife pažljivo filtrira pravog kandidata u skladu sa zakonima koji su na snazi u svakoj zemlji, a posebno sa opisima poslova poslodavaca.
Kako stariji vozači odlaze u penziju, kompanije za zapošljavanje moraju da se prilagode demografskim promenama u industriji. Privlačenje mlađih vozača i zadovoljavanje potreba raznovrsnije radne snage može biti izazov. Novalife osigurava da su u tom pogledu ispunjeni i zahtjevi svojih kupaca. Veliku važnost pridaju izboru kandidata koji su mladi, aktivni, zdravi i visoko motivisani.
Ekološki propisi kao što su emisijski standardi i inicijative zelenog transporta primoravaju regrutere da pronađu vozače sa znanjem o zelenim tehnologijama i praksama. Novalife prepoznaje da zapošljavanje zaposlenih sa znanjem o održivosti i ekološkoj svesti može podržati napore kompanije da smanji svoj uticaj na životnu sredinu i promoviše etičke poslovne prakse; Stoga će biti izabrani kandidati koji su dobro upućeni u ekološki prihvatljive tehnologije i prakse.
Pored toga, Novalife ima bazu podataka sa informacijama o potencijalnim kandidatima zaposlenim u Evropi. Baza podataka uključuje vozače kamiona koji imaju najmanje dve godine vozačkog iskustva u Evropi.
Svoje usluge proširujemo redovnim putovanjem u Evropu kako bismo razumeli uzroke problema klijenata i aplikanata. Učeći iz prve ruke o izazovima sa kojima se kompanije suočavaju, možemo bolje prilagoditi naše usluge njihovim potrebama.
Eskalacija budućnosti Novog Zelanda
Novalife je kompanija koja se širi i ponosno pokazuje obim svog globalnog dometa. Njegova reputacija privukla je pažnju talentovanih pojedinaca iz celog sveta. Brzo rastuća kompanija se ponosi time što ima kandidate iz različitih delova sveta, uključujući Indiju, Evropu, Australiju, Kanadu, Južnu Afriku, Šri Lanku, Nepal, Ujedinjene Arapske Emirate, Katar, Bahrein, Kuvajt i Saudijsku Arabiju.
Širenje poslovanja u Estoniji i Mađarskoj pokazuje posvećenost kompanije ulasku na veće evropsko tržište. Ove grane ne samo da nam pomažu da se kvalifikovani vozači uspešnije okupe sa kompanijama u ovim oblastima, već i promovišu razmenu znanja i iskustava u ovom sektoru. Kompanija namerava da proširi svoje prisustvo na globalnom nivou u budućnosti. Na ovaj način, Novalife se nada da će izgraditi sveobuhvatnu mrežu mogućnosti za preduzeća i vozače, osiguravajući nesmetano i efikasno logističko poslovanje.
Novalife je takođe u procesu uspostavljanja najsavremenijih centara za obuku u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Indiji. Programi obuke ћe pokriti shirok spektar tema, ukljuchuјuћi sveobuhvatan uvod u bezbednosne protsedure i politike u Evropi, obuku Kodeksa 95, kulturnu prilagoђavanje, јezik i komunikatsiјu sa dispečerima i kolegama razlichitih natsionalnosti. Pored toga, obezbeđena je obuka o najnovijoj tehnologiji kamiona, omogućavajući vozačima da efikasno upravljaju modernim vozilima i osiguravajući da vozači budu upoznati sa lokalnim i međunarodnim industrijskim propisima.
Rast Novalifea nije samo priča o kompaniji, već i priča o razvoju čitave industrije. Od skromnih početaka do nacionalne važnosti, Novalife je vodio uspeh bezbrojnih vozača kamiona i preduzeća. Sve dok se autoputevi protežu ispred njih, Novalife će nastaviti da utire put ka boljoj budućnosti u svetu kamiona.
Lesen Sie mehr unter: https://trans.info/de/novalife-setzt-sich-das-ziel-den-lkw-fahrermangel-in-europa-zu-beseitigen-364738