Pored toga, start-up Lučka uprava Roterdama dobila je akreditaciju od Globalnog saveta za logističke emisije za izračunavanje CO2emisije na predloženim putevima. Sistem određuje ne samo najbrže, već i najodrživije rute za kontejnerski transport. Zbog toga je neophodno obezbediti da CO2Emisije se pravilno izračunavaju.
Od svog lansiranja 2021. godine, skener ruta beleži ogroman rast i na strani ponude i potražnje. Špediteri i špediteri iz celog sveta koriste onlajn platformu za transport kontejnera kako bi pronašli najefikasnije i najodrživije transportne rute. Pored velikih deepsea operatera, gotovo svi operateri unutrašnjih plovnih puteva, željeznica i kratkomorskih puteva u Evropi također dijele svoje komercijalne rasporede sa platformom. U međuvremenu, više od 180 partnera pridružilo se skeneru ruta. Svakog dana, kompanija sa sedištem u Roterdamu obrađuje više od 750.000 rasporeda, a njena globalna mreža obuhvata preko 4.500 terminala.
Globalno priznat sistem
: Po defaultu, skener rute sortira prijedloge rute prema CO2-Emisije. Saobraćajna ruta za koju se očekuje da će imati najniži nivo CO22Emisije su, dakle, na prvom mestu. Zbog toga je neophodno obezbediti da CO2Emisije se pravilno izračunavaju. Nedavno je skener ruta zvanično akreditovan od strane SmartFreightCentre prema standardu Globalnog saveta za logističke emisije (GLEC). Ovo je jedina globalno priznata metoda za harmonizovano izračunavanje logističkog CO2uticaj u multimodalnim lancima snabdevanja i izveštavanje o njima.
“Veoma je prijatno što sada imamo i ovu akreditaciju,” objašnjava Chantal Gouka, generalna direktorka Routescanner-a. “Nedavno su naši korisnici bili u mogućnosti da samostalno izračunaju udaljenosti i emisije CO2 za sve svoje kontejnerske transporte od A do B putem online interfejsa (API) sa sopstvenim TMS ili ERP sistemom. Zahvaljujući ogromnoj količini podataka kojima skener ruta može pristupiti, našim klijentima možemo pružiti i preporuke o tome kako smanjiti CO2 otisak njihovih kontejnerskih transporta. Zbog toga je ključno da proračuni ispunjavaju zahteve pouzdanosti GLEC-a.”
Antwerpen-Bruges i Amsterdam Osim toga, Gouka jako pozdravlja činjenicu da su dvije luke, luka Antwerpen-Bruges i Port of Amsterdam
, nedavno počele nuditi uslugu Direct Connections na svojim web stranicama, koja pokazuje sve dostupne veze kroz ove luke. Pored ove dve luke, luke Port Roterdam, DeltaPort Niederrhein, DuisPort, JadeWeserPort i Port of Sohar, kao i Regionalna razvojna agencija Limburg (LIOF) i organizacija Multimodaal Transport Brabant (MCA Brabant) takođe su integrisale skener ruta u svoje veb sajtove kako bi pomogli špediterima i špediterima da identifikuju najefikasnije i najodrživije rute. Gouka: “Kao inicijator Routescanner-a, uveren sam da saradnja na realizaciji globalnog pregleda dostupnih ruta transporta kontejnera doprinosi transparentnosti, održivosti i efikasnosti logističkog sektora. Samo treba da preispitamo lance snabdevanja!”
https://www.verkehr.co.at/singleview/