Na osnovu interesa i podataka anketiranja iz analize stanja, bosanskohercegovački prevoznici su utvrdili da je potrebna izmjena propisa koji regulišu pitanje visine neoporezivog dijela dnevnica u inostranstvu. No, zbog različitih organizacijskih sistema unutar države, potrebno je da koordinacijom na različitim nivoima “finansijske vlasti “, ovo pitanje bude pokrenuto.
Takođe, prevoznici su saglasni da se neoporezivi dio dnevnica u inostranstvu treba pomjeriti do 85 eura (170 KM) za vrijeme boravka u inostranstcvu, dok se trenutno prema važećim propisima za pojedine zemlje dozvoljeno obračunavanje 50 KM, što svakako ne odražava realno stanje na terenu.
Takođe, u okviru KLASTERA LOGISTIKA, razmotrena su pitanja, koja su od ranije poznata i vrijeme je za realizaciju:
-
potraživanje nadoknade izgubljenih sati na graničnim prelazima,
-
povrat PDV iz Slovenije, i drugih zemalja sa kojim nemamo potpisane sporazume;
-
povrat akciza na izvršeni transportni rad van Bosne i Hercegovine;
-
pojednostavljenje procedura;;
-
podsticaji za zapošljavanje i investiranje u sektor ransporta: od strane transportne politike u Bosni i Hercegovini;
-
eliminacija “troškova prinude” “vandredni troškova” na svim nivoima transportne politike ( od opštinskog, kantonalnog i entitetskog nivoa”;
-
analiza svih davanja transportnih preduzeća od 10 KM do 2000 KM i za koje “usluge”,
U narednim danima, objavljujemo cjelokupnu analizu stanja sa priejdlogom mjera za poboljšanje poslovanja transportnih operatera u Bosni i Hercegovini!