Brod je zaplovio točno godinu dana nakon što je Jiangnan Shipbuilding u kolovozu 2022. godine počeo graditi prvi brod iz serije. Dizajnirao ga je Shanghai Ship Research and Design Institute.
Brod je dug ukupno 199,9 metara, širok 38 metara, a gaz iznosi 10,2 metra. Može ploviti brzinom od 19 čvorova, a klasificirali su ga China Classification Society (CCS) i DNV.
Brodovi su opremljeni WinGD X-DF glavnim motorom i iCER sustavom, koji inače koriste brodovi za prijevoz LNG-a i oni pogonjeni LNG-om, gdje je ključno iskorištavanje energije. Ovaj sustav služi za hvatanje i ponovno korištenje energije koja se generira tijekom ishlapljivanja LNG-a, koja se inače se ispušta u okoliš kao nusprodukt. Njezinim iskorištavanjem, iCER sustav povećava ukupnu energetsku učinkovitost broda, pridonoseći smanjenju operativnih troškova i utjecaja na okoliš.
Ovako napredna tehnologija nadopunjena je sveobuhvatnom infrastrukturom za transport i sprečavanje tzv. ‘boil-offa’, odnosno isparavanja plina, uz najsuvremeniju opremu za ro-ro transport.
Uz 13 paluba za automobile, uključujući četiri pomične, plovila su opremljena i LNG tankom tipa C, kapaciteta 4.000 kubičnih metara, koji omogućuje plovidbu do 19.000 nautičkih milja pri srednjoj brzini. Brod je u skladu s međunarodnim ekološkim propisima, a predstavlja novu generaciju post-Panamax car carriera.
Jiangnan Shipbuilding, podružnica China State Shipbuilding Corporation, porinula je brod za prijevoz automobila kapaciteta od 7.600 CEU s dual-fuel pogonom na ukapljeni prirodni plin (LNG). Riječ je o jednom od dva najveća broda za prijevoz vozila s dual-fuel pogonom na svijetu.
Brod je izgrađen za SAIC Anji Logistics, podružnicu kineskog proizvođača automobila SAIC Motor. Naručen je još 2022., a dio je ugovora za izgradnju dva takva broda između dvije kompanije. Ova dva car carriera najveći su brodovi za prijevoz automobila s takvim pogonom na svijetu. CSSC i SAIC Motor potpisali su sporazum o izgradnji brodova u Šangaju 17. siječnja 2022. godine, prenosi Offshore Energy.