Povodom rezultata koalicionog odbora koalicije semafora, portparol odbora BGL-a prof. dr Dirk Engelhardt objašnjava efekte ove odluke na sektor teretnog transporta i logistike:
“Habeck & Co bi trebalo da razmotri da li bi bilo bolje da im u budućnosti njihov špricer od rabarbare bude isporučen na njihov kućni prag vozom! Zato što je udvostručenje putarine kamiona od 2024. godine koje je odlučio koalicioni odbor politički harakiri! Bez alternativa dizel kamionima dostupnim na tržištu i bez infrastrukture za punjenje, nema upravljačkog efekta u korist zaštite klime. Dakle, semafor opterećuje samo krajnjeg potrošača, a da to ne kažem iskreno!
Ako se te milijarde dodatnih prihoda onda slivaju uglavnom u željeznice, iako vozači kamiona svake večeri očajnički traže besplatna parking mjesta, postavlja se pitanje jesu li dijelovi koalicije uopće shvatili tko premješta Njemačku! Najnovija prognoza saobraćaja ministra saobraćaja Wissing je očigledno jednostavno ignorisana.
Ovo je politika želje od želje sa zelene kule od slonovače i nema nikakve veze sa stvarnošću!”
extension://elhekieabhbkpmcefcoobjddigjcaadp/https://www.bgl-ev.de/images/downloads/media_3578_1.PDF