Čitalac Konrad nedavno je naišao na set koji je kombinovao sve tri gore pomenute zemlje. Vozilo je putovalo rutom E4 u Švedskoj, na prikolici je imalo oznake velike transportne kompanije iz Danske, a istovremeno se ispostavilo da pripada stalnom kooperantu iz Finske, dakle sa finskim tablicama. Kao da zanimljivosti nisu bile dovoljne, ispostavilo se da se cijela stvar sastoji od čak četiri zasebno registrirana vozila. Šasija sa karoserijom povukla je kolica lutke, na njoj link poluprikolicu (tj. sa dodatnim petim točkom), a sve je bilo preplavljeno klasičnom, poluprikolicom pune veličine.
Zašto tako komplikovan sistem? Kombinacija četiri vozila pokazala se efikasnim načinom za proširenje postojeće linije. Ne tako davno, isti Scania R500 Highline je radio između Finske i Švedske u konfiguraciji dužine 25,25 metara i GVW od 60 tona. U to vrijeme iza šasije je bila lutkica i samo jedna prikolica. S druge strane, kada su na istim pravcima dozvoljena vozila dužine 34,5 metara i GVW od 74 tone, unutra je montirana dodatna poluprikolica, čime je povećan transportni kapacitet za još nekoliko desetina odsto. S druge strane, kako je sam Konrad primijetio, na temelju manevara koje je promatrao, sve je to stvorilo iznenađujuće pokretljiv set, lako se nosi s kružnim tokovima.
Predstavljeni set, u vlasništvu finske kompanije JK Nova, prva je tako duga konfiguracija koja se može naći u trajnom podugovoru za dansku kompaniju HCS Transport&Spedition. Međutim, već je najavljeno više primjeraka, a njihove rute možda čak vode od Finske do Danske. Ovo je rezultat još jedne promjene koja je najavljena prošlog mjeseca: 34 metra duge kombinacije na mostu Øresund – od Danske do Švedske sa dvije prikolice
Ista stvar se vidi i sa prednje strane:
Isti kamion prije promjene propisa: