Ovo preuranjeno produženje će svakako zadovoljiti prevoznike koji su investirali u duže setove i bili zabrinuti za svoju budućnost. Međutim, kako su naveli predstavnici flamanske vlade, jednostavno nema razloga da se takvo produženje ne uvede. Od 2015. godine nije bilo nijedne nesreće koja se odnosi na dimenzije dužeg kamiona. U drumskom saobraćaju takođe nije bilo drugih problema, a nije primećen negativan uticaj na razvoj intermodalnog saobraćaja.
Istovremeno, nema primjera kako su vozila dužine 25,25 metara pogodna za svakodnevnu upotrebu. Izračunato je, na primer, da se očekuje da će prvi voz ovog tipa iz Flandrije, koji je prevozio teške tovar piva na ruti od 60 kilometara između Antverpena i Heverlija (na slici), uštedeti oko 11.500 litara dizela za samo godinu i po dana. To je, naravno, posledica boljeg odnosa potrošnje i kapaciteta.
https://40ton.net/zadnyc