Nekkiot, kompanija koja pruža tehnologiju lanca snabdevanja, uvodi novi Vector senzor za praćenje kočnica, otvora i vrata na železničkim teretnim vagonima. „Do sada, jedini način da se nadgleda status kočnica vagona, događaji otvaranja ili zatvaranja otvora i upotreba vrata, bio je fizički pregled i ručno izveštavanje“, rekao je Nekkiot.
„Vektorski senzor testiraju članovi RailPulse-a u Sjedinjenim Državama“, rekao je portparol Nekkiot-a za RailFreight.com. RailPulse uključuje osam kompanija: GATKS, Vatco, Genesee & Vioming, Triniti Rail, Norfolk Southern, Greenbrier, Union Pacific i Railroad Development Compani. Novi uređaji su deo Nekkiot Asset Intelligence tehnološkog portfelja i imaće garantovani vek trajanja od 15 godina. Novi Vector senzor može da se poveže na Nekkiot Globehopper gatevai koristeći Bluetooth Lov Energi, što znači da Bluetooth veza ostaje u režimu mirovanja osim ako se veza ne pokrene.
Bluetooth connection remains in sleep mode unless a connection initiates.
Različite kompanije se oslanjaju na Nekkiot tehnologiju za modernizaciju svoje željezničke teretne flote. Innofreight, austrijska kompanija za železničku logistiku, sarađivaće sa Nekkiotom kako bi digitalizovala svoju celokupnu flotu InnoVaggons. 2022. godine, više od 1.000 InnoVaggons vagona je opremljeno Nekkiot-ovom tehnologijom Asset Intelligence, a ukupno će biti 2.700.
Nekkiot je takođe sarađivao sa Chemetom, proizvođačem cisterni sa sedištem u Francuskoj i Poljskoj. Dve kompanije će zajedno raditi na primeni Nekkiot-ove tehnologije na Chemet rezervoare za transport TNG-a. Chemet je postao prvi evropski proizvođač koji se obavezao da će u potpunosti digitalizovati svoju ponudu železničkih cisterni.
Nekkiot-ovi Globehopper uređaji
Nekkiot nudi tri različita Globehopper uređaja za praćenje i bezbednost vagona i intermodalnih kontejnera: Globehopper Crossmodal, Globehopper Edge i Globehopper LINK. Crossmodal i Edge su najbezbedniji IoT uređaji sa sopstvenim napajanjem u industriji, koji omogućavaju korisnicima da prate i prate putovanje bilo koje imovine koja takođe može da otpremi opasnu robu, pružajući podatke o lokaciji uživo, ukupnoj kilometraži, događajima u vezi sa udarom i ETA. Glavna svrha LINK-a je da optimizuje troškove životnog ciklusa bilo kog podsistema vagona putem daljinske dijagnostike, omogućavajući daljinski nadzor kočnica, vuče, udobnosti vožnje, HVAC-a i vrata.
https://www.railfreight.com/