Ovog januara u METRANS-ovu mrežu je dodata nova destinacija. Kompanija je pokrenula dnevni voz između Kornvesthajma, pored Štutgarta i luke Hamburg. Nova usluga ima za cilj da pojednostavi izvoz iz zapadne Nemačke preko mega čvorišta zemlje. Voz je već u pokretu od 8. januara. Usluga radi svakodnevno u oba smera, što znači da će pored izvoza olakšati i distribuciju tereta od luke Hamburg do nemačkog kopna. Osim u metropolitanskoj regiji Štutgart, voz Kornvesthajm-Hamburg će služiti i drugim destinacijama kao što su Frankfurt na Majni i Manhajm.
Povrh toga, kupci iz regiona Štutgarta takođe mogu imati koristi od veza između Hamburga, Bremerhafena i Vilhelmshafena. Domaća ekspanzija posle nekog vremena Prošlo je dosta vremena otkako je METRANS uveo neke razvojne trendove na domaćem nemačkom tržištu teretnog prevoza. To je iz dobrog razloga jer je kompanija zauzeta širenjem svojih aktivnosti u centralnoj i istočnoj Evropi i na Balkanu.
Na primer, kompanija je postala novi operater terminala Inđija u Srbiji. Ovo je postignuto kupovinom 51 odsto akcija Adria Rail-a, kompanije koja je upravljala terminalom pre dolaska METRANS-a. Čim je preuzimanje terminala završeno, METRANS je takođe pokrenuo vezu između svog železničkog terminala HUB u Budimpešti i Indiji, ali i između HUB-a i luke Rijeka u Hrvatskoj, signalizirajući sveukupnu ekspanziju na Balkanu. Kupovinu terminala Inđija u Srbiji prate dva nova železnička terminala koje je izgradio METRANS u južnoj Mađarskoj. Jedan od njih se nalazi u Segedinu, u blizini granice sa Rumunijom i Srbijom, a početak rada očekuje se 2025. godine. Drugi je u Zalaegeršegu, u blizini mađarske granice sa Austrijom i Slovenijom, za koji je gradnja počela 2021.
METRANS će u projekat uložiti oko 40 miliona evra. traže “koherentan politički koncept” za povećanje udela na tržištu železničkog tereta na 25 odsto na konkretan način, kao i uvođenje inovativnih tehnologija.