Maersk je predstavio izgled svog dugo očekivanog broda od 2.000 TEU s dvojnim gorivom, koji mogu voziti na VLSFO ili na metanol, značajnog broda koji je otvorio vrata za još mnogo brodova s metanolom, čija se gradnja dogovara na brodogradilištima Azije.
Brod je naručen prije dvije godine i trebao bi biti isporučen za nekoliko mjeseci iz brodogradilišta Hyundai Mipo za plovidbu na Baltiku, prenosi Splash247.
“Porinuće broda je uspješno izvršeno u brodogradilištu Hyundai Mipo, a gradnja se nastavlja”, komentirao je Henrik Ekmann, voditelj novogradnje i adaptacije u Maersku, dodavši: “Pokretanje tih mega struktura zahtijeva preciznost i brigu, opsežan razvoj proizvoda i dizajna od velikog broja ključnih dobavljača, te je potaknuto našim tehnološkim timovima za nabavu i flotu.”
Maersk također ima seriju brodova od 16.000 TEU s dvojnim pogonom na metanol u izgradnji u Južnoj Koreji, a ostale linije prate njihov primjer.
Za metanolom kao preferiranim alternativnim pogonom ne idu samo kontejnerski brodovi, u tijeku su narudžbe i za brodove rasutog tereta i tankere, te kruzeri. Analiza DNV-a pokazuje daje metanol bio drugi najpopularniji izbor alternativnog goriva za narudžne prošle godine nakon LNG-a. Od 106 brodova sa pogonom na metanol koji su naručeni do kraja prošlog mjeseca, njih 68 su kontejnerski brodovi.