Toyota Material Handling pozvala je posetioce na “Stadion intralogistike” u LogiMAT-u u Štutgartu i brojni posetioci sajma iskoristili su širok spektar informacija koje nudi Toyota Material Handling. Po prvi put, globalni tržišni lider se takođe predstavio na štandu One Family zajedno sa svojim sestrinskim kompanijama Vanderlande i viastore. Grupa je na taj način još jednom podržala svoju stručnost u oblasti automatizacije. Sumirajući interesovanje za proizvode i rešenja, jasno je da je Toyota apsolutno u pravu sa svojom strateškom odlukom “one-stop-shop” kao kompletnog dobavljača rešenja za kupce.
Posjetioce sajma uglavnom su se bavila pitanjima o budućoj održivosti svog poslovanja, a Toyota Material Handling je svojim opsežnim dizajnom štanda nastojao predstaviti što praktičnije odgovore. Pored snažnog i održivog portfolija proizvoda za transport, prevoz, slaganje i odabir narudžbi, Energy & Product Park je imao i opsežno područje automatizacije. Tamo je simulirano cijelo skladište u kombinaciji sa stalkom za šatl i najnovijom generacijom radio šatlova kao i pripadajućom stanicom za punjenje – idealnom za automatsku upotrebu i može se integrirati u stalak.
Prikazan je i prototip za odabir narudžbe A AutoStore® demo mreže. AutoStore® sistem je sistem automatizacije skladišta koji omogućava logistiku orijentisanu ka kupcima sa izlazom visokih performansi u najmanjim prostorima i nudi se u saradnji sa sestrinskom kompanijom Grupe Bastian Solution. Zahvaljujući nedavno pokrenutoj strateškoj suradnji s Gideonom – zagrebačkom tehnološkom tvrtkom koja razvija vrhunska softverska rješenja za lokalizaciju i kontrolu autonomnih mobilnih robota (AMR) – prikazan je prototip uređaja za odabir koji se snalazi koristeći Gideon tehnologiju temeljenu na kamerama.
Znajući danas šta će se sutra pomaknuti – Inovacioni kamp I Područje automatizacije i Inovacioni kamp susreli su se sa posebno velikim interesom: “Posjetioci su uvijek čekali u redu da pogledaju iza kulisa u Inovacijskom kampu. Kao pionir i pokretač novih tehnologija, Toyota je po prvi put pružila uvid javnosti u budući orijentiran, inovativan i konceptualni razvoj autonomnih uređaja koji osvajaju bodove kroz poboljšanu interakciju čovjeka i mašine i mašinsko učenje,” objasnila je Martina Eisler, glasnogovornica za štampu Toyota Material Handling Austria.
Novi portal i “Zero Muda” Što se tiče digitalizacije, predstavljen je sledeći korak novog portala za korisnike. Nudi informativne preglede flote na osnovu preciznih telematskih podataka i na taj način pruža dobru osnovu za donošenje odluka. U praksi, to znači da portal podržava kontrolu troškova, praćenje ciklusa punjenja i korišćenje bezbednosnih funkcija, a omogućava optimizovanu nabavku nove, korišćene ili iznajmljene opreme.
U skladu sa vizijom kompanije “Zero Muda” – odnosno bez otpada – u Kampu inovacija bio je izložen i prototip uređaja, koji ilustruje evolucijsku upotrebu proizvodnih materijala za povećanje stope reciklaže i samim tim postiže najniži mogući CO2otisak stopala.
S obzirom na brze promjene u logističkoj industriji, javljaju se brojne nove mogućnosti, ali i rizici koji podstiču sve brži razvoj osnovnih tehnologija. Pored toga, povećanje ekološke svesti takođe utiče na logističku industriju. Ona daje važan doprinos evropskoj ekonomiji i stoga je pozvana da razvije održivi poslovni model.
Kako bi kupcima i zainteresovanim stranama ponudila podršku u ovim izazovnim temama, Toyota je nekoliko puta dnevno u zasebnoj koučing zoni držala specijalistička predavanja o budućim perspektivama i održivosti.Vrhunski
govornik Hans Larsson, direktor za strateške inovacije Toyota Material Handling Europe i autor Toyota Trend Report-a, predstavio je pogled svetskog lidera na tržištu na najveće mogućnosti i rizike u narednim godinama. U sklopu svoje prezentacije Larsson je pokazao na što svaki logistički igrač treba paziti i dao uvide i praktične savjete.
Cirkularna ekonomija – Zeleni dogovorKako se može upravljati prelaskom na održivi poslovni model? Kako će industrija reagovati na rastuću potrebu za transparentnošću, smanjenjem emisije ugljenika i cirkularnošću? Koji su uslovi i posledice Zelenog dogovora Evropske unije? I najvažnije pitanje od svih: Kako se održivost i profit mogu pomiriti? Marc Maureaux, viši menadžer održivosti Toyota Material Handling Europe, obratio se ovim temama u svojim prezentacijama. Takođe je pružio uvid u Toyotine prioritete i rešenja koja nudi kupcima i celom lancu vrednosti.
Održiva logistička rešenja za sportski događaj godine Održivost je oduvek bila u središtu Toyotinog poslovanja, a u okviru industrije, Toyota Material Handling je na čelu održivosti u svim segmentima poslovanja više od decenije. Toyota to takođe dokumentuje u praksi u svojoj funkciji logističkog partnera i zvaničnog pobornika Olimpijskih i Paraolimpijskih igara 2024. godine u Parizu. Sa održivim proizvodima i logističkim rešenjima, Grupa osigurava da se sprovode napori organizatora da smanji emisije za 50 odsto u odnosu na prethodne Igre.
Oskar Zettl, generalni direktor Toyota Material Handling Austria, kaže: “Veoma smo zadovoljni visokim nivoom interesovanja koje pokazuju posetioci sajma i vidimo da su naši napori da našim klijentima ponudimo kompletna intralogistička rešenja potvrđena. Na kraju krajeva, sve veća potreba kupca da ima jednu kontakt osobu za sva pitanja rešenja je već i sigurno će postati sve važnija zbog visoke i stalno rastuće složenosti teme.”