Pet kinesko-evropskih željezničkih veza je sada integrisano u fiksni red vožnje od strane Kineskih železnica i sada će raditi na nedeljnoj bazi. Tri od njih se odnose na usluge u pravcu zapada, dok su preostale dve za vozove ka istoku. Železnička služba sa fiksnim redom vožnje trenutno je sposobna da isporuči robu između Kine i Evrope za manje od dve nedelje.
Trenutno je saobraćalo 80 vozova sa fiksnim redom vožnje, kako je saopštila Kineska železnica. Dve od tri nove veze ka zapadu polaze svake srede i subote iz Siana i završavaju se u Duisportu. Tranzitno vreme za ove veze se kreće oko 12 i po dana. Treća zapadna linija koja je implementirana u fiksni red vožnje polazi iz Čengdua i ide do poljskog grada Lođa. Polasci su zakazani za svaku subotu, sa tranzitnim vremenom od otprilike 11 i po dana. Za usluge na istok, jedan voz će polaziti iz Duizburga svakog utorka, dok će drugi polaziti iz Lođa svakog četvrtka. Vreme tranzita je nešto brže od saobraćaja u pravcu zapada, sa predviđenim vremenom putovanja od oko 11 i po dana za oba.
Konvoj koji polazi iz Duizburga upravlja se u saradnji sa DB Cargo Eurasia, dok konvojom koji polazi iz Lođa upravlja partnerstvo koje uključuje i RTSB. Vozovi sa fiksnim redom vožnje Voz sa fiksnim redom vožnje je koncept koji je prvi put pokrenut u oktobru 2022. godine, koji je omogućio da vozovi Kina Evropa voze po utvrđenom redu vožnje. Prvi voz sa fiksnim redom vožnje povezao je Sian i Duizburg u rekordnom roku isporuke od manje od deset dana.
U junu ove godine, China Railvais i DB Cargo Eurasia pokrenuli su prvi voz sa fiksnim redom vožnje na istok, sa vremenom isporuke od 12,3 dana. Sa sve više i više vozova sa fiksnim redom vožnje na redu vožnje, očekuje se da vozovi na putu svile isporučuju više tereta na vreme.
Izvor: Kineske železnice