Najnovija generacija železničkog utovara Kögel EuroTrailer Cargo Rail (dugačak kamion tipa 1), sa ukupnom dužinom voza od 17,88 metara, takođe može da se utovari u sve uobičajene marsupial vagone u skladu sa važećim propisima. To se odnosi na varijante sa visinom tela od 3.950 (kodiranje staza P395) i 4.000 milimetara (P400) ili besplatne unutrašnje visine od 2.710 i 2.760 milimetara i preklopnu zaštitu. Kögel je to dokazao tokom probnog opterećenja na KV-terminalu München-Riem. Tamo je, pod nadzorom predstavnika Dojče Spoorwegena, EuroTrailer Cargo Rail prebačen u vagon T3000 sa visinom kutije za podršku od 980 milimetara. To znači da euroTrailer Cargo Rail može demonstrativno da se koristi u kombinaciji sa svim modernim marsupial vagonima (c, e, f, h, i).
Najnovija generacija Kögel EuroTrailer je 1,38 metara duža od standardne poluprikolice i samim tim osam centimetara duža od prikolica prethodne generacije. Dodatak je omogućio sa validnošću 9. izmene Uredbe o izuzećima od saobraćajnih pravila za prenaglašena vozila i kombinacije vozila (LKWÜberlStVAusnV).
Kodiranje obezbeđuje da se prikolica uklopi u koso dati vagon i identifikuje se sa šiframa kompatibilnosti na kodnom broju ploče, koja je povezana sa bočnim zidom nadgradnje.
To znači da EuroTrailer ne samo da optimizuje emisiju CO2 na putu demonstrativno oko deset procenata u poređenju sa konvencionalnom kombinacijom kamiona, već se može koristiti i bez problema u ekološki prihvatljivom kombinovanom drumskom/železničkom saobraćaju. Zahvaljujući svojoj velikoj praktičnoj prikladnosti, proširena poluprikolica je pogodna za otprilike polovinu svih transportera, za razliku od 25,25 metara dugačkih kamiona tipa 2 i 3, što ga čini izuzetno efikasnim i istovremeno lako dostupnim alatom u borbi protiv klimatskih promena. Zato se Kögel zalaže za neograničeno odobravanje dugačkog kamiona tipa 1, kao što je već odlučeno za tipove 2 i 3, i poziva ministra saobraćaja Volkera Wissinga (FDP) da preduzme neophodne korake.
https://www.ttm.nl/